Postępowanie: 25/ZP/RB/INFR/2020 REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY NA POTRZEBY PPW.

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2020 14:46:00
Składania: 01-07-2020 09:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY w Bydgoszczy zaprasza wykonawców do składania ofert w przetargu nieograniczonym dla postępowania na: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 1  W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10  W BYDGOSZCZY NA POTRZEBY PPW.




Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawnaGodz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego dwa razy
w tygodniu, tj. we wtorki 
i w czwartki. 

Termin składania ofert upływa w dniu 1.07.2020 r. o godz. 09:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1.07.2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, bud. nr 108, lok. nr 124.





Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.





Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:



  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


KOMUNIKAT

Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.

Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl

W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.

Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentówo ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.

Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.docx docx 32.25 2020-06-16 14:46:00 Postępowanie
Załączniki do SIWZ.zip zip 6575.72 2020-06-16 14:46:00 Postępowanie
ZP25-SIWZ.docx docx 122.59 2020-06-16 14:46:00 Postępowanie
2020-ZP-25-informacja-z-otwarcia-ofert.doc doc 49.5 2020-07-01 11:30:20 Publiczna wiadomość
wybor najk. of. - www.docx docx 42.86 2020-07-13 14:42:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-13 14:42 Magdalena LIBERA Wybór najkorzystniejszej oferty

wybor najk. of. - ww [...].docx

2020-07-01 11:30 Adrianna Gaca Informacja z otwarcia ofert

2020-ZP-25-informacj [...].doc

Liczba odsłon strony: 911