Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-06-2020 14:29:00 |
Składania : | 16-06-2020 14:48:43 |
Otwarcia : | 24-06-2020 11:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lubawka
Plac Wolności 1
58-420 Lubawka
nr telefonu 75 7411588
adres poczty elektronicznej: lubawka@lubawka.eu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maksymalnie 15 -16 sztuk komputerów przenośnych wraz z torbą, myszką, słuchawkami, z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows, z pakietem Microsoft Office. Ponadto przedmiotem zamówienia jest jeden tablet graficzny, dla potrzeb realizacji projektu grantowego pn. „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” za kwotę, która nie może przekroczyć 54.999 zł. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Laptopy mają umożliwić uczniom szkoły podstawowej udział w zajęciach w ramach zdanego nauczania. Będą wykorzystywane dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, z dostępem do Internetu i poczty elektronicznej.
Parametry laptopa:
Ekran 14", 1920 x 1080 px, procesor Intel Core i5-8250U 1,6 GHz, Pamięć RAM 8GB DDR4, dysk twardy SSD 256 GB, karta graficzna Intel UHD Graphics 620, zintegrowana karta dźwiękowa, głośniki stereo, wbudowany mikrofon, zintegrowana kamera internetowa HD 720p, podświetlana klawiatura, karta Wi-Fi802.11 ac, Bluetooth 4.2, Złącza,porty: USB 3.0 1szt, USB 2.0 2szt, USB typ C 1szt, czzytnik kart pamięci MicroSD, Złącze HDMI, Złącze audioCombo jack 3,5 mm, Akumulator Litowo-jonowy 28 Wh dwukomorowy, system operacyjny Microsoft Windows 10 Home lub Professional
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
tj. dostarczenia sprzętu do dnia 28.07.2020 r. do Urzędu Miasta Lubawka, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka
4. Miejsce i termin składnia oferty
Ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 24.06.2020 r. do godz. 11.00
Przez złożenie oferty rozumie się wypełnienie formularza dostępnego na platformie zakupowej www.platformazakupowa.pl/lubawka. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Jeżeli któryś przedmiot wymaga dłuższego okresu oczekiwania proszę przy produkcie dać adnotację o przewidywanym terminie realizacji. Płatność przelewem za dostarczone materiały w terminie 14 dni.
5.Kryterium wyboru oferty: liczba proponowanych laptopów – znaczenie 100%.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zainteresowani zostaną powiadomieni e-mailowo na adres wskazany w ofercie.
6. Opis sposobu obliczania ceny:
Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest formularz ofertowy dołączony do niniejszego zapytania ofertowego. W odpowiednich rubrykach Wykonawcy winni przedstawić liczbę laptopów oraz cenę brutto. Cena powinna uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym zysk Wykonawcy.
7. Osoba uprawniona do kontaktów w sprawach zamówienia:
Paweł Miechur – Informatyk
tel. 516321595, e-mail: miechur.pawel@lubawka.eu
W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji należy kontaktować się z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 22 101 02 02 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
8. Wykluczenia z postępowania:
Zamawiający może wykluczyć z prowadzonego postępowania:
- Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie oraz kiedy wykonane zamówienie obarczone było wadą powodującą konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego
- Wykonawców, z którymi Zamawiający w okresie 3 lat od wszczęcia postępowania rozwiązał albo wypowiedział umowę lub odstąpił od umowy z winy Wykonawcy
- Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- Oferta została złożona mimo braku zgody wykonawcy na warunki nie podlegające negocjacji (wymagane przez Zamawiającego)
- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania
- Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- Wykonawca nie uzupełnił braków formalnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub złożone dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków udziału w zapytaniu ofertowym
- Zawiera błędy w obliczaniu ceny lub kosztu.
9. Pozostałe informacje:
- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy,
- Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad,
- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na podstawie art. 4 pkt 8 tej ustawy.
2020-06-16 14:48 | Paweł Miechur | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: . |
Komunikaty