Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana klimatyzatora w Komendzie Powiatowej Policji w Jarocinie.

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2020 09:07:00
Składania : 18-06-2020 08:00:00
Otwarcia : 18-06-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wymianę klimatyzatora  COOPER&HUNTER CH-S18FTXA lub równorzędny w pomieszczeniu serwerowni w Komendzie Powiatowej Policji w Jarocinie.

Zakres prac:                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

- odessanie czynnika z uszkodzonego klimatyzatora

- rozłączenie instalacji chłodniczej , elektrycznej i skroplinowej

- demontaż jednostki wewnętrznej parownika

- zbudowanie rusztowania na wysokość do 10m i demontaż jednostki zewnętrznej

- montaż nowego klimatyzatora – jednostki wewnętrznej (parownika)

- montaż nowej instalacji chłodniczej ,elektrycznej i skroplinowej

- montaż jednostki wewnętrznej (skraplacza) 

- podłączenie instalacji chłodniczej i elektrycznej pomiędzy jednostkami oraz skroplinowej

- przeprowadzenie próby szczelności

- osuszenie instalacji

- otwarcie zaworów odcinających

- włączenie zasilania i uruchomienie

- instruktaż obsługi klientowi


Wymagania Wystawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
  • Termin realizacji zamówienia 26.06.2020r.
  • Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
  • Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
  • Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
  • Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
  • Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
  • Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu
  • Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • telefon kontaktowy : 61 84 12477, 61 84 13269






Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Wymiana klimatyzatora w Komendzie Powiatowej Policji w Jarocinie. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 419