Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: sukcesywne Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji drobnego sprzętu biurowego (niszczarki, kalkulatory) dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi

Jolanta Wojdera
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2020 10:19:00
Składania : 22-06-2020 12:00:00
Otwarcia : 22-06-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja

1.Termin realizacji usługi – max. do 7 dni roboczych

2. Wszelkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt transportu / przesyłki, utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych leżą po stronie Wykonawcy.

3. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z fakturą.

4. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.

6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

8. Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni

9. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu

10. Wykonawca zobowiązuje się po każdorazowym przeglądzie technicznym wystawić protokół serwisowy (na każde urządzenie osobno) i dostarczyć wraz z urządzeniem.

11.  Wykonawca, na zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązuje się dostarczyć bezpłatny egzemplarz instrukcji obsługi urządzeń.

12. Odbiór i dostarczanie urządzeń Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko w dni robocze  w godzinach od 8:30 – 15:00

 

Osoba do kontaktu:
Jolanta Wojdera

Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 846 32 32

e-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

 

Oferta zawierać powinna:

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1

Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego zadania/ zadań – załączniki nr 2.1 i 2.2

Aktualny KRS/CEIDG

Podpisane oświadczenie RODO –załącznik nr 5





Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz cenowy zal 2.1 i 2.2.xls xls 59.5 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
Formularz ofertowy zał 1.docx docx 17.16 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
Ogłoszenie.doc doc 74 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 23.86 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
projekt umowy.docx docx 31.74 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
wzór protokołu ekspertyzy.docx docx 15.55 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
zał. (RODO).docx docx 18.33 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie
zlecenie.doc doc 71 2020-06-15 10:19:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji drobnego sprzętu biurowego (niszczarki, kalkulatory) dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu asortymentowo - cenowym, b. formularzu ofertowym, c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia d. projekcie umowy , e. informacja o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym oraz asortymentowo - cenowym. 3. Wraz z ofertą należy złożyć podpisany załącznik nr.3 przez osobę do tego uprawnioną. 4.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 5. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza asortymentowo - cenowego. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2633 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 375