Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2020 10:19:00 |
Składania : | 22-06-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-06-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wymagania i specyfikacja
1.Termin realizacji usługi – max. do 7 dni roboczych
2. Wszelkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt transportu / przesyłki, utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z fakturą.
4. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
8. Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni
9. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
10. Wykonawca zobowiązuje się po każdorazowym przeglądzie technicznym wystawić protokół serwisowy (na każde urządzenie osobno) i dostarczyć wraz z urządzeniem.
11. Wykonawca, na zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązuje się dostarczyć bezpłatny egzemplarz instrukcji obsługi urządzeń.
12. Odbiór i dostarczanie urządzeń Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko w dni robocze w godzinach od 8:30 – 15:00
Osoba
do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział
GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 846 32 32
e-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Oferta zawierać powinna:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1
Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego zadania/ zadań – załączniki nr 2.1 i 2.2
Aktualny KRS/CEIDG
Podpisane oświadczenie RODO –załącznik nr 5
Komunikaty