Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-06-2020 09:16:00 |
Składania : | 22-06-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-06-2020 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GK.7031.1.1.2020.R Krosno, dnia 05.06.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 000 EURO
GMINA MIASTO KROSNO ,
38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Budowa altan śmietnikowych” – ul. Piastowska
w Krośnie
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 -
Roboty budowlane
45223100-7 - Montaż konstrukcji
metalowych
45233222-1 - Roboty budowalne w zakresie układania chodników i asfaltowania
1. Zakres opracowania:
Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty śmietnikowej przy ul. Piastowskiej na działce nr 2421/24, obręb ewidencyjny Śródmieście. Zakres inwestycji przewidzianej do realizacji wg. dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres prac jest opisany w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót a obejmuje między innymi:
- wykonanie robót ziemnych w celu wykonania stóp fundamentowych pod wiatę,
- wykonanie podbudowy i robót brukarskich,
- zakup lub wykonanie i dostawę wiaty śmietnikowej w ilości 1 szt.,
- montaż wiaty śmietnikowej,
- wykonanie prac porządkowych w miejscu prowadzonych robót,
ponadto w wycenie należy uwzględnić m. in.:
wykonanie innych niezbędnych robót związanych z budową przedmiotowej wiaty śmietnikowej np.:
-uporządkowanie terenu budowy, ścinanie piłą mechaniczną drzew i mechaniczne karczowanie pni (frezowanie),
- zasianie trawy wokół utwardzenia wykonanego pod altanę,
- w przypadku powstania odpadów podczas prowadzonych prac budowlanych np. gruzu –
ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i okazanie kart przekazania odpadów lub kwitów wagowych Zamawiającemu.
2. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
zakończenie: do dnia 30.09.2020 r.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Zakupowej Gminy Miasto Krosno pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia do dnia 22 czerwca 2020 r., do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój nr 14 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w dniu 22.06.2020 r. o godz. 13.00.
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Katarzyna Pelczar i Arkadiusz Mularczyk - Wydział
Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (parter, pokój Nr 14), tel. 13 47 43 630
lub 13 47 640,
w godz.:
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Gminy Miasto Krosno pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza ‘Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 630 lub 13 47 640,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty