Zamieszczenia : | 04-06-2020 09:43:00 |
Składania: | 16-06-2020 23:59:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
ROPS.X.2205/11/2020
10.06.2020 r.
W związku z otrzymanymi pytaniami od Wykonawców do niniejszego postępowania, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu wyjaśnia:
Pytanie 1
"W zapytaniu wprowadzono wymóg dołączenia do
oferty kopii świadectw, po analizie naszego zespołu RODO wychodzi, przekazanie
tych dokumentów będzie niezgodne z RODO, czy zatem wystarczy oświadczenie
pracodawcy i wskazanie ukończonych uczelni?"
Odpowiedź:
Zamawiający przetwarza dane osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada
celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw
do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego
dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. W naszej opinii, jest w pełni
uzasadnione uzyskanie już na tym etapie dokumentów potwierdzających odpowiednie
kwalifikacje i doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
Pytanie 2
"Jaką inną formę dopuszcza zamawiający aby potwierdzić informację o
ilościach urządzeń w podmiotach referencyjnych w sytuacji gdzie ta informacja
jest chroniona w tych podmiotach i nie dysponujemy prawem do rozpowszechniania
tej informacji."
Odpowiedź:
Zamawiający żąda przedłożenia referencji wystawionych przez podmiot, na rzecz
którego usługi były wykonywane, poświadczających należyte ich wykonanie. Z referencji musi wynikać nazwa podmiotu,
termin realizacji i liczba urządzeń objętych audytem oraz należyte wykonanie
audytu.
"W jakiej formie zamawiający dopuszcza
potwierdzenie realizacji usług w przypadku gdy kryteria audytu (rozporządzenie
kri) jest w umowie, planie audytu i raporcie z audytu, które są dokumentami
chronionymi , a umowa stanowi tajemnicę handlową. Protokół zdawczo – odbiorczy
zawiera ogólną informację z przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa."
Odpowiedź:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych dotyczy podmiotów realizujących zadania publiczne, zatem co
do zasady podlegających szerokiemu zakresowi jawności, który może być
udostępniany w trybie dostępu do informacji publicznej.
Zamawiający nie wymaga przedkładania treści umowy, lecz
przedłożenia referencji.
Pytanie 4
"Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie pkt. III.1.
Zapytania Ofertowego z dn. 02.06.2020 r. dotyczącego
doświadczenia wykonawcy: "doświadczenie w przeprowadzaniu
co najmniej 3 audytów certyfikujących zgodnych z KRI, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, z czego przynajmniej 1 usługa została
zrealizowana w ciągu ostatnich 12 miesięcy (należy
dołączyć skany dokumentów o których mowa w pkt. 2)". Czy
mają tutaj Państwo na myśli audyt bezpieczeństwa
informacji? Audyt certyfikujący może być przeprowadzony jedynie
przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
Natomiast audyt bezpieczeństwa informacji może jedynie
sprawdzać zgodność z zasadami Krajowych Ram
Interoperacyjności. Bardzo proszę o
wyjaśnienie."
Odpowiedź:
Zamawiający pyta o doświadczenie oferenta w przeprowadzeniu
audytów bezpieczeństwa informacji, czyli audytów zgodności z
zasadami Krajowych Ram Interoperacyjności.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji.
Nie należy za pomocą platformy składać oferty. Ofertę należy złożyć zgodnie z poniższą instrukcją.
Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, należy przesłać w formie skanu (pliki pdf) do dnia 15.06.2020 r. do godz. 09:00 na adres: zamowieniapubliczne@rops.poznan.pl
W tytule wiadomości należy podać numer postępowania: ROPS.X.2205/11/2020
Pełna treść Zapytania
ofertowego oraz Formularz ofertowy znajduje się w
załączonych plikach.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2020-07-08 10:02 | Katarzyna Sieradzka | Protokół z postępowania |
2020-06-07 21:17 | Komunikat techniczny | Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania. |
Liczba odsłon strony: 1743
Komunikaty