Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-06-2020 10:41:00 |
Składania : | 10-06-2020 10:10:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w
postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000
euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją
art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie
zapytania ofertowego stanowiących integralną część postępowania.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa prania
wykładziny w budynkach WSA w Warszawie: ul. Jasna 2/4 oraz ul. Pankiewicza 4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1
oraz wzór umowy – załącznik nr 2.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Oferenci, którzy posiadają niezbędny potencjał techniczny oraz
doświadczenie do wykonania zamówienia.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku,
gdy Oferent wykaże, iż:
1) posiada aktualne ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na
kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł.
2) posiada co najmniej 2 referencje
od Zamawiających za usługę prania wykładziny powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2.
3. Oferent spełni warunek, gdy:
1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu w/w
dokumentów,
2) przed podpisaniem umowy na pisemne wezwanie Zamawiającego
przekaże w/w dokumenty.
WIZJA LOKALNA
Oferent przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej budynków (
Wizja możliwa jest w dzień roboczy od 11:00 do 14:00 po wcześniejszym
uzgodnieniu z osobą do kontaktu: Tomasz Puchalski , tel. 22 553 78 29 e-mail:
tomasz.puchalski@warszawa.wsa.gov.pl. ).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-06-30 08:43 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-BA-22-2020 |
Komunikaty