Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-24-2020 Zakup mebli dla WSA w Warszawie ul. Jasna 2/4

Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2020 10:12:00
Składania : 05-06-2020 10:05:00
Otwarcia : 05-06-2020 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego stanowiących integralną część postępowania.

Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 

Wzór umowy – załącznik nr 2

Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 3

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA.pdf pdf 422.05 2020-05-29 10:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-24-2020.pdf pdf 493.98 2020-05-29 10:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy WSA-ZP-BA-24-2020.pdf pdf 674.14 2020-05-29 10:12:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-24-2020.pdf pdf 280.88 2020-06-30 10:21:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-30 10:21 Krzysztof Antczak W załączeniu Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-24-2020

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Biurko z szufladą na klawiaturę biurko standard 138,5 x 70 x 74, blat grubości 25 mm, pozostałe elementy z płyty o grubości 18 mm, biurko z szufladą na klawiaturę typ BP 51 (plastikowa czarna z regulacją), płyta Calvados 1937 PR 9 szt. - (0)
2 Biurko z szufladą na klawiaturę biurko wyższe 138,5x 70 x 79, blat grubości 25 mm, pozostałe elementy z płyty 18 mm, biurko z szufladą na klawiaturę typ BP 51 (plastikowa czarna z regulacją), płyta Calvados 1937 PR 8 szt. - (0)
3 Szafa aktowa "60" jednodrzwiowa szafa aktowa ,,60” jednodrzwiowa 60 x 40 x 222, drzwi prawe, wieniec górny i dolny gr, 25 mm, pozostałe elementy płyta gr. 18 mm, plecy HDF biały, nogi bulwy, 5 półek, szafa zamykana zamkiem, uchwyt 02 C504 chrom, płyta Calvados 1937 PR 3 szt. - (0)
4 Szafa aktowa "80" dwudrzwiowa b) szafa aktowa ,,80” dwudrzwiowa, 80x40x222, wieniec górny i dolny gr, 25 mm, pozostałe elementy płyta gr. 18 mm, plecy HDF biały, nogi bulwy, 5 półek, szafa zamykana zamkiem, uchwyt 02 C504 chrom, płyta Calvados 1937 PR 1 szt. - (0)
5 Szafa aktowa "80" dwudrzwiowa c) szafa aktowa ,,80” dwudrzwiowa, 80x40x222, wieniec górny i dolny gr, 25 mm, pozostałe elementy płyta gr. 18 mm, plecy HDF biały, nogi bulwy, 5 półek, szafa zamykana zamkiem, uchwyt 02 C504 chrom, płyta KLON 0375 ES 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu,wniesienia, montażu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Posiadam i dostarczę przed podpisaniem umowy atesty higieniczne na płytę wiórową laminowaną użytą do produkcji szaf- Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
6 Oświadczenie 2 - Posiadam i dostarczę przed podpisaniem umowy certyfikat ISO z zakresu projektowania, produkcji, dystrybucji, montażu mebli biurowych.- proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
7 Oświadczenie 3 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia,wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
8 Oświadczenie 4 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 550