Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-05-2020 07:46:00 |
Składania : | 29-05-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-05-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest: usługa naprawy urządzeń i podzespołów wchodzących w skład systemu łączności STORCZYK
Warunki udziału w postępowaniu, jakie powinien spełnić wykonawca biorący udział w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków:
Rodzaj warunku do spełnienia: kompetencje lub uprawienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu wyrobami o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym.
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków:
-Koncesja uprawniająca do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17.09.2019r. (Dz.U.2019.1888 z dnia 04.10.2019) - Załącznik nr 2 - WT-XI, pkt.1
-Certyfikat systemu zarządzania jakością potwierdzający spełnienie wymagań ISO 9001:2015
Przedmiot zamówienia kwalifikowany jako zamówienie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa:
Przedmiot zamówienia ujęty jako sprzęt wojskowy w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 24 czerwca 2019r. w sprawie wykazu uzbrojenia na obrót którym jest wymagane zezwolenie. - poz.LU11a
Kryteria oceny ofert:
-cena jednostkowa brutto defektacji (należy wycenić wszystkie urządzenia znajdujący się w zał. nr 1 - wykaz urządzeń)
-wartość brutto 1rbh naprawy
-termin usunięcia usterki (przyspieszony do 7 dni bądź podstawowy do 20 dni)
-gwarancja (wymiar gwarancji przedłużony do 12 miesięcy bądź podstawowy 6 miesięcy)
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty