Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2020 14:35:00 |
Składania : | 26-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej
w Rodakach.”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze,
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia: „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.”
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
- Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokość 5 cm,
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm,
- Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt
betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
- Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi,
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
- Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni,
- Ława pod krawężniki betonowa zwykła, krawężniki betonowe wystające, obrzeża
betonowe, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnie z kostki brukowej
betonowej, podbudowa z kruszywa naturalnego, uzupełnienie nawierzchni z asfaltu, ułożenie ścieków
drogowych korytkowych.
Roboty budowlane
należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
okres gwarancji: minimum 24 miesiące.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do
14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia
dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się
dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria oceny
ofert: 100 % cena,
- Forma
wynagrodzenia – kosztorysowe,
- Wykonawca
udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące,
- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Istotne
postanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca
obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych
wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie
wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może
zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu
podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej
14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia
usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres
usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do
zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Przedmiar i kosztorys nakładczy – Załącznik nr
3.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26.05.2020 r. do godziny 12:00 w formie:
- elektronicznej przez platformę zakupową.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula
informacyjna RODO ( załącznik nr 1),
- Druk oferty-
wzór załącznik nr 2 ,
- Kosztorys
ofertowy lub wycenę jednostkową,
- Wypis KRS lub
wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Polisa OC –
kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-05-26 13:50 | Joanna Kujawa-Popowska |
Załącznik
nr
6
do regulaminu udzielania zamówień publicznych Klucze, dnia 26 maja 2020 r. (pieczątka zamawiającego) Znak sprawy ZP.270.23.2020 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.” które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto. Wartość szacunkowa zamówienia 76 926,38 zł netto. 2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 20.05.2020 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: - Lesław Wójcik Zakład Remontowo – Budowlany Budownictwa Ogólnego i Drogowego, ul. Krasińskiego 10/5, 32-300 Olkusz - Krystyna Solecka Firma Produkcyjno – Usługowa „Krystyna”, ul. Wrzosowa 12, 32-340 Wolbrom, - Usługi Transportowo– Handlowe, Eugeniusz Kluczewski, Witeradów 271, 32-300 Olkusz, poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*) W terminie do dnia 26.05.2020 r. do godziny 12:00 przedstawiono poniższe oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1. PROBUD Miłosz Wróbel 32-310 Bydlin, ul. Zawadka 14 104 180,54 zł 2. Eurocomplex Sp.z o.o. Sp.k 32-065 Krzeszowice, Rynek 10A 107 804,73 zł 3. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe "HANDREM" Wiesław Słowik 32-552 Płaza, ul. Role 4 108 928,97 zł 4. Krystyna Solecka Firma Produkcyjno – Usługowa „Krystyna”, 32-340 Wolbrom, ul. Wrzosowa 12 94 769,11 zł 5. F.H.U.P DROG-BIT Konrad Odrzywołek 32-067 Tenczynek, ul. Klonowa 14 79 950,39 zł 6. Usługi Remontowo-Budowlane „JURKOT" Ryszard Kot 42-400 Zawiercie, ul. Skarżycka 105 105 237,36 zł 3. Wybrano ofertę: F.H.U.P DROG-BIT Konrad Odrzywołek 32-067 Tenczynek, ul. Klonowa 14 Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień Klucze, dnia 26 maja 2020 r. |
2020-05-26 12:33 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.23.2020 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.” Do dnia 26.05.2020 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1 PROBUD Miłosz Wróbel 32-310 Bydlin, ul. Zawadka 14 104 180,54 zł 2 Eurocomplex Sp.z o.o. Sp.k 32-065 Krzeszowice, Rynek 10A 107 804,73 zł 3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo- Transportowe "HANDREM" Wiesław Słowik 32-552 Płaza, ul. Role 4 108 928,97 zł 4 Krystyna Solecka Firma Produkcyjno – Usługowa „Krystyna”, 32-340 Wolbrom, ul. Wrzosowa 12 94 769,11 zł 5 F.H.U.P DROG-BIT Konrad Odrzywołek 32-067 Tenczynek, ul. Klonowa 14 79 950,39 zł 6 Usługi Remontowo-Budowlane „JURKOT" Ryszard Kot 42-400 Zawiercie, ul. Skarżycka 105 105 237,36 zł Z up. Wójta Gminy Klucze Joanna Kujawa-Popowska |
Komunikaty