Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.23.2020 “Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2020 14:35:00
Składania : 26-05-2020 12:00:00
Otwarcia : 26-05-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.”

o  wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II. Opis przedmiotu zamówienia: „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.”

                                                                                                                                                                                

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Zakres robót obejmuje:

-     Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokość 5 cm,

-     Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm,

-     Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,

-     Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,

-     Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi,

-     Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,

-     Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,

-     Ława pod krawężniki betonowa zwykła, krawężniki betonowe wystające, obrzeża betonowe, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, podbudowa z kruszywa naturalnego, uzupełnienie nawierzchni z asfaltu, ułożenie ścieków drogowych korytkowych.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

 terminy wykonania zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy

okres gwarancji: minimum 24 miesiące.

warunki  płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.

b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu   prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

- Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

- Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące,

- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym  co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

4.  Istotne postanowienia umowne:

4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-  Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

-  Druk oferty - Załącznik nr 2,

- Przedmiar i kosztorys nakładczy – Załącznik nr 3.

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26.05.2020 r. do godziny 12:00 w formie:

- elektronicznej przez  platformę zakupową.

 

IV.  Do oferty należy załączyć:

- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

- Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.



W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty 23.doc doc 37.5 2020-05-20 14:35:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 41 2020-05-20 14:35:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Przedmiar i kosztorys nakładczy_chodnik Poprzeczna.pdf pdf 124.19 2020-05-20 14:35:00 Kryterium

Komunikaty

2020-05-26 13:50 Joanna Kujawa-Popowska Załącznik nr 6
do regulaminu udzielania
zamówień publicznych

Klucze, dnia 26 maja 2020 r.
(pieczątka zamawiającego)
Znak sprawy ZP.270.23.2020

Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia

„Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.”
które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto.
Wartość szacunkowa zamówienia 76 926,38 zł netto.

2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 20.05.2020 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

- Lesław Wójcik Zakład Remontowo – Budowlany Budownictwa Ogólnego i Drogowego,
ul. Krasińskiego 10/5, 32-300 Olkusz
- Krystyna Solecka Firma Produkcyjno – Usługowa „Krystyna”, ul. Wrzosowa 12,
32-340 Wolbrom,
- Usługi Transportowo– Handlowe, Eugeniusz Kluczewski, Witeradów 271, 32-300 Olkusz,

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*)
W terminie do dnia 26.05.2020 r. do godziny 12:00 przedstawiono poniższe oferty:
LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto

1. PROBUD Miłosz Wróbel
32-310 Bydlin, ul. Zawadka 14 104 180,54 zł
2. Eurocomplex Sp.z o.o. Sp.k
32-065 Krzeszowice, Rynek 10A 107 804,73 zł
3.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe "HANDREM" Wiesław Słowik
32-552 Płaza, ul. Role 4
108 928,97 zł
4. Krystyna Solecka Firma Produkcyjno – Usługowa „Krystyna”,
32-340 Wolbrom, ul. Wrzosowa 12 94 769,11 zł
5. F.H.U.P DROG-BIT Konrad Odrzywołek
32-067 Tenczynek, ul. Klonowa 14 79 950,39 zł
6. Usługi Remontowo-Budowlane „JURKOT" Ryszard Kot
42-400 Zawiercie, ul. Skarżycka 105 105 237,36 zł

3. Wybrano ofertę:

F.H.U.P DROG-BIT Konrad Odrzywołek
32-067 Tenczynek, ul. Klonowa 14

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :
Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska

Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk

Zatwierdzam

Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień
Klucze, dnia 26 maja 2020 r.
2020-05-26 12:33 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.23.2020

Zestawienie ofert dla zadania p.n.: „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.”

Do dnia 26.05.2020 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto
1 PROBUD Miłosz Wróbel 32-310 Bydlin, ul. Zawadka 14 104 180,54 zł
2 Eurocomplex Sp.z o.o. Sp.k 32-065 Krzeszowice, Rynek 10A 107 804,73 zł
3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-
Transportowe "HANDREM" Wiesław Słowik
32-552 Płaza, ul. Role 4 108 928,97 zł

4 Krystyna Solecka Firma Produkcyjno – Usługowa „Krystyna”,
32-340 Wolbrom, ul. Wrzosowa 12 94 769,11 zł
5 F.H.U.P DROG-BIT Konrad Odrzywołek
32-067 Tenczynek, ul. Klonowa 14 79 950,39 zł
6 Usługi Remontowo-Budowlane „JURKOT" Ryszard Kot
42-400 Zawiercie, ul. Skarżycka 105 105 237,36 zł
Z up. Wójta Gminy Klucze
Joanna Kujawa-Popowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.” „Remont chodnika przy ulicy Poprzecznej w Rodakach.” 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
6 Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonym przedmiarem ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Prz [...].pdf

(0)
7 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Polisa OC - Proszę o załączenie Polisy OC -kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Gwarancja - Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 764