Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-05-2020 13:52:00 |
Składania : | 25-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-05-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Gminy Krasocin zapraszamy wykonawców do składania ofert na wykonanie zadania pn. Sprawdzenia warunków widoczności
przejazdów kolejowo-drogowych na terenie gminy Krasocin
1.
Zamówienia realizowane przez Gminę Krasocin za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. Gmina Krasocin nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za
złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że
Gmina Krasocin nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z
realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7.
Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót
budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania
wynikające z przepisów prawa.
8. W przypadku realizowania
dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez
Wykonawcę ofertą, Gmina Krasocin zwróci niezgodny przedmiot zamówienia
na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Gmina Krasocin wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
10.
Gmina Krasocin zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje unieważnienia
postępowania w przypadkach:
1/ powstania przyczyn lub
ujawnienia okoliczności, których nie znano na etapie wszczęcia
postępowania, a które uniemożliwią Zamawiającemu wywiązanie się ze
złożonych zobowiązań;
2/ w razie wystąpienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
3/ cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
11.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem
przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin
oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a
także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
W przypadku pytań:-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" -związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
2020-05-27 08:04 | Marta Wytrych | Protokół z rozstrzygnięcia |
Komunikaty