Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-05-2020 11:15:00 |
Składania : | 18-05-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 18-05-2020 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
WARUNKI
1. Zamawiający:
21 Wojskowy Oddział
Gospodarczy
82-300
Elbląg
ul.
Kwiatkowskiego 15
Tel. 261 313 015
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 700-1530
piątek: 700-1300
2. Przedmiot zamówienia:
Naprawa wózka widłowego - wymiana szyby hartowanej
(stałej) drzwi kabiny wózka widłowego HELI CPCD 20, nr PT-13332, u Użytkownika,
tj. w Elblągu przy ul. Królewieckiej 130.
3. Termin
realizacji zamówienia 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
4. Wymagania
dodatkowe:
a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej,
b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia procedury bez podania przyczyn.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z
treścią ww. punktów i ich akceptacja.
Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od
dnia upływu terminu składania ofert.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę
nie składać swojej oferty.
KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300
Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl ,
2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego
Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.p ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO
w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na zakup
i dostawę „Różnych preparatów chemicznych oraz środków czyszczących do
pojazdów i sprzętu. "
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z
procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą
o udzielenie zamówienia publicznego,
6. Konsekwencją niepodania danych osobowych
będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego przez
7. 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w
Elblągu, jak w pkt 3,
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO,
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e,
RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art., 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Komunikaty