Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGI. ZO.271.34.2020 Wykonanie prac budowlanych przy realizacji odbudowy kopca księcia Adama Jerzego Czartoryskiego na Św. Krzyżu

Termin:
Zamieszczenia : 14-05-2020 12:17:00
Składania : 21-05-2020 13:45:45
Otwarcia : 21-05-2020 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Prace zostaną przeprowadzone zgodnie z posiadaną przez  Zamawiającego dokumentacją, decyzją pozwolenia  na budowę, wymaganiami Dyrektora ŚPN oraz warunkami określonymi w decyzji Ministra Środowiska.

Zakładana wysokość projektowanego kopca wynosząca 3,5m, dostosowana jest proporcjonalnie do gabarytów rzutu podstawy, której średnica wynosi 8,0m. Ponad szczytem kopca będzie posadowiony krzyż żeliwny o wysokości 1,6m.

Wokół kopca zaprojektowana jest opaska szerokości 60cm z nieregularnych kostek łamanego rodzimego kamienia, poszerzona od strony zachodniej.

Kopiec „usypany" będzie z kamienia miejscowego, który pozostał po rozebraniu i zniszczeniu pierwszego kopca przez Rosjan po upadku Powstania Styczniowego z ewentualną możliwością dowozu kamienia z zewnątrz. Konstrukcja celem jej ustabilizowania będzie zagłębiona na ok. 30cm poniżej poziomu otaczającego terenu. Warstwy kamienia spajane będą zaprawą cementowo piaskową. W warstwach co ok. 60cm na wysokość i w odległości od siebie ok. 2,0m, zamontowane będą kotwy ze stali nierdzewnej. Krzyż osadzony będzie w betonowym fundamencie o wymiarach ok. 25 x 25cm i zagłębionym w kamiennej konstrukcji kopca ok.1,5m.

W odległości ok. 0,5 m od kopca od strony zachodniej, przy szlaku pielgrzymkowym i turystycznym, zostanie umieszczona tablica informacyjna na kamieniu wysokości ok. 80cm, na której znajda się najważniejsze informacje o historii kopca.

 

 

2.      Szczegółowy zakres prac obejmuje:

a)      Szczegółowy zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia  zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zapytania.

b)      Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania zadania przez Wykonawcę powinna być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych Wykonawca okaże i przekaże Zamawiającemu na każde jego żądanie.

c)      W przypadku gdy Wykonawca będzie stosował rozwiązania równoważne lub równoważne materiały, wyroby i inne urządzenia w stosunku do tych określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej poinformuje o tym Zamawiającego i projektanta na piśmie. Wykonawca poniesie wszelkie koszty, które będą skutkiem stosowania rozwiązań równoważnych lub równoważnych materiałów, wyrobów i innych urządzeń, w tym koszty ewentualnych przeprojektowań. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych rozwiązań równoważnych po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz inspektora nadzoru Zamawiający będzie uprawniony do podjęcia decyzji w zakresie modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. Skutki stosowania rozwiązań równoważnych lub równoważnych materiałów, wyrobów i innych urządzeń nie mogą powodować zmiany terminu wykonania przed­miotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

d)      Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie powiadomi tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający dokona wówczas analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta i inspektora nadzoru będzie uprawniony do podjęcia decyzji w zakresie modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy w taki sposób, aby przedmiot umowy był zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

       

WAŻNE: Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i w swojej ofercie uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do skutecznego wykonania zamówienia.       

              

3. Wymagany termin realizacji zamówienia:

 

Od dnia  podpisania umowy do dnia: 08.09.2020 r.

 

Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Marek Partyka tel. 41 3178743, 669692030 lub Janusz Wieczorek   tel. 41 3178766.

 

4.  Warunki udziału w postępowaniu :

 

 4.1 Posiadanie odpowiednich uprawnień,  wiedzy i doświadczenia – Zamawiający

      wymaga  udokumentowania wykonania minimum jednego zadania związanego z 

      pracami kamieniarskimi ( budowa , rozbudowa, remont) o  wartości minimum

      60 000 zł brutto.

 

  4.2  Znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej   

         na   realizację zamówienia.

  4.3  Dysponowania  osobą pełniącą funkcję kierownika budowy przy realizacji

         niniejszego zadania i posiadającą uprawnienia konstrukcyjno – budowlane.

 

   4.4 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty ( skan):

1.      Podpisany formularz ofertowy, zawierający również oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w punkcie 4 niniejszego Zapytania.

2.      Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4.1. - skan  dokumentów potwierdzających wykonanie zadania   zgodnie z opisanym warunkiem (np. referencje lub inne dokumenty).

3.      Podpisaną klauzulę informacyjną do przetwarzania danych osobowych.

Formę papierową w/w dokumentów  należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 

5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

-  Najniższa cena

6.  Dodatkowe informacje:

6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji  gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena  za wykonanie usługi przewyższa kwotę   założoną przez   Zamawiającego .

6.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

6.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty:

  Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS

Ofertę  należy złożyć w terminie; do dnia: 21.05.2020 do godziny 12:00.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

 

 

 

 

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik. TREŚĆ OFERTY.doc doc 31.5 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
klazula RODO.doc doc 63 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
Projekt umowy .pdf pdf 4578.67 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
Decyzja WKZ w Kielcach zmieniająca termin.pdf pdf 770.6 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
Decyzja WKZ w Kielcach.pdf pdf 3489.62 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
kopiec Czartoryskiego_Święty Krzyż_krzyz i tablica.pdf pdf 281.54 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
kopiec Czartoryskiego_Święty Krzyż_przekroj.pdf pdf 516.28 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
kopiec Czartoryskiego_Święty Krzyż_widoki.pdf pdf 235.39 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
kopiec Czartoryskiego_Święty Krzyż-rzut.pdf pdf 558.89 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
kopiec zagospodarowanie.pdf pdf 389.11 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
OpisTech1.pdf pdf 546.91 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
OpisTech2.pdf pdf 406.68 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
Prawo do dysponowania nieruchomością ze ŚPN.pdf pdf 1412.79 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
Przedmiar Robót.doc doc 102 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie
Zezwolenie Ministra Środowiska .pdf pdf 926.69 2020-05-14 12:17:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-05-21 13:45 Marek Partyka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Złożone poszczególne oferty przekraczają kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia. Dziękujemy za udział.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roboty budowlane Należy dołączyć podpisany i zeskanowany załącznik "Treść oferty" 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Klauzula iinformacyjna RODO - Należy dołączyć podpisany załącznik: klauzulę informacyjną do przetwarzania danych osobowych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Dokumenty dodatkowe - Należy dołączyć skan dokumentów potwierdzających wykonanie zadania związanego z pracami kamieniarskimi ( budowa , rozbudowa, remont) o wartości minimum 60 000 zł brutto. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 623