Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 96/Pu/2020 Świadczenie usługi polegającej na udostępnieniu programu zapewniającego planowanie czasu pracy, rejestracje czasu pracy, współpracę z programem kadrowo – płacowym oraz backup

Termin:
Zamieszczenia : 11-05-2020 11:41:00
Składania : 19-05-2020 10:00:00
Otwarcia : 19-05-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia oferty na usługę polegającą na udostępnieniu programu zapewniającego planowanie czasu pracy, rejestracje czasu pracy, współpracę z programem kadrowo – płacowym oraz backup w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71/77 31 516 lub 71/77 31 521. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego bedzie podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.pdf pdf 1178.69 2020-05-11 11:41:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-09-15 13:38 Marzena Paszulewicz Szanowni Państwo,
informujemy, że przedmiotowe zapytanie zostaje unieważnione z powodu obarczenia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2020-07-01 14:13 Marzena Paszulewicz Szanowni Państwo,
informujemy, że w postępowaniu na usługę polegającą na udostępnieniu programu zapewniającego planowanie czasu pracy, rejestracje czasu pracy, współpracę z programem kadrowo – płacowym oraz backup została wybrana, jako najkorzystniejsza, oferta firmy:
Kadromierz Sp. z o.o.
ul. Parafialna 34
53-233 Wrocław
NIP: 899 278 47 52
Cena oferty wynosi 54 870,30 zł


Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za złożenie ofert.
2020-05-18 13:26 Marzena Paszulewicz Informacja nr 1 dla Wykonawców


Pytanie nr 1. Czy system/aplikacja webowa będzie posiadać funkcjonalność historyzacji zmian przeprowadzonych na danym rekordzie? Jeśli tak, to kto będzie miał do niej dostęp?
Odpowiedź: System ma posiadać możliwość sprawdzenia historii zmian, np. zmian w grafiku. Dostęp dla wskazanych osób.

Pytanie nr 2. Czy system/aplikacja webowa będzie odkładać wszystkie operacje wykonane w systemie w logu audytowym? Jeżeli tak, to kto będzie miał do niego dostęp?
Odpowiedź: Zmiany w systemie zapisywane w logu. Dostęp dla wskazanych osób.

Pytanie nr 3. W jaki sposób użytkownicy będą logowali się do systemu/aplikacji webowej oraz do dedykowanej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz iOS?
Odpowiedź: Logowanie do systemu poprzez np. kod Pin, kod QR.

Pytanie nr 4. Czy graficzny interfejs użytkownika w systemie/aplikacji webowej będzie musiał uwzględniać kryteria dostępu dla osób niepełnosprawnych Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1)?
Odpowiedź: Interfejs graficzny musi być czytelny (wyraźne, duże pola). System nie musi uwzględniać kryteriów WCAG 2.1 - jest dla naszych pracowników, nie dla ludzi z "zewnątrz".

Pytanie nr 5. Proszę o wyjaśnienie co oznacza "szybkie generowanie danych do listy płac"?
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia: "szybkie generowanie danych do list płac" oznacza możliwość wyeksportowania danych o zarejestrowanym czasie pracy w formacie xml dla wszystkich pracowników i zleceniobiorców, a następnie zaimportowanie do użytkowanego w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu programu kadrowo-płacowego.

Pytanie nr 6. Czy Zamawiający dostarczy infrastrukturę sprzętową (np. serwery, urządzenia sieciowe) dla systemu? Jeżeli tak, proszę o podanie specyfikacji.
Odpowiedź: Zamawiający nie dostarcza urządzeń.


Pytanie nr 7. Czy Zamawiający dopuszcza rozwiązania osadzone w Azure (chmura)?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza takie rozwiązania.

Pytanie nr 8. Ile użytkowników będzie korzystało z systemu?
Odpowiedź: Według aktualnego stanu zatrudnienia z systemu będzie korzystało około 620 użytkowników.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wartość oferty za przedmiot zamówienia łączna wartość za usługę za okres do końca 2020 r. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 6 tygodni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 557