Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2020 11:41:00 |
Składania : | 19-05-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-05-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia oferty na usługę polegającą na udostępnieniu programu zapewniającego planowanie czasu pracy, rejestracje czasu pracy, współpracę z programem kadrowo – płacowym oraz backup w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71/77 31 516 lub 71/77 31 521.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego bedzie podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-09-15 13:38 | Marzena Paszulewicz |
Szanowni
Państwo, informujemy, że przedmiotowe zapytanie zostaje unieważnione z powodu obarczenia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. |
2020-07-01 14:13 | Marzena Paszulewicz |
Szanowni
Państwo, informujemy, że w postępowaniu na usługę polegającą na udostępnieniu programu zapewniającego planowanie czasu pracy, rejestracje czasu pracy, współpracę z programem kadrowo – płacowym oraz backup została wybrana, jako najkorzystniejsza, oferta firmy: Kadromierz Sp. z o.o. ul. Parafialna 34 53-233 Wrocław NIP: 899 278 47 52 Cena oferty wynosi 54 870,30 zł Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za złożenie ofert. |
2020-05-18 13:26 | Marzena Paszulewicz |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców
Pytanie nr 1. Czy system/aplikacja webowa będzie posiadać funkcjonalność historyzacji zmian przeprowadzonych na danym rekordzie? Jeśli tak, to kto będzie miał do niej dostęp? Odpowiedź: System ma posiadać możliwość sprawdzenia historii zmian, np. zmian w grafiku. Dostęp dla wskazanych osób. Pytanie nr 2. Czy system/aplikacja webowa będzie odkładać wszystkie operacje wykonane w systemie w logu audytowym? Jeżeli tak, to kto będzie miał do niego dostęp? Odpowiedź: Zmiany w systemie zapisywane w logu. Dostęp dla wskazanych osób. Pytanie nr 3. W jaki sposób użytkownicy będą logowali się do systemu/aplikacji webowej oraz do dedykowanej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz iOS? Odpowiedź: Logowanie do systemu poprzez np. kod Pin, kod QR. Pytanie nr 4. Czy graficzny interfejs użytkownika w systemie/aplikacji webowej będzie musiał uwzględniać kryteria dostępu dla osób niepełnosprawnych Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1)? Odpowiedź: Interfejs graficzny musi być czytelny (wyraźne, duże pola). System nie musi uwzględniać kryteriów WCAG 2.1 - jest dla naszych pracowników, nie dla ludzi z "zewnątrz". Pytanie nr 5. Proszę o wyjaśnienie co oznacza "szybkie generowanie danych do listy płac"? Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia: "szybkie generowanie danych do list płac" oznacza możliwość wyeksportowania danych o zarejestrowanym czasie pracy w formacie xml dla wszystkich pracowników i zleceniobiorców, a następnie zaimportowanie do użytkowanego w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu programu kadrowo-płacowego. Pytanie nr 6. Czy Zamawiający dostarczy infrastrukturę sprzętową (np. serwery, urządzenia sieciowe) dla systemu? Jeżeli tak, proszę o podanie specyfikacji. Odpowiedź: Zamawiający nie dostarcza urządzeń. Pytanie nr 7. Czy Zamawiający dopuszcza rozwiązania osadzone w Azure (chmura)? Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza takie rozwiązania. Pytanie nr 8. Ile użytkowników będzie korzystało z systemu? Odpowiedź: Według aktualnego stanu zatrudnienia z systemu będzie korzystało około 620 użytkowników. |
Komunikaty