Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 224/Pu/2020 Świadczenie usług kominiarskich na obiektach Pogotowia Ratunkowego – na terenie gminy Wrocław i w oddziałach terenowych

Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2020 14:05:00
Składania : 20-05-2020 10:00:00
Otwarcia : 20-05-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia ofert na Świadczenie usług kominiarskich na obiektach Pogotowia Ratunkowego – na terenie gminy Wrocław i w oddziałach terenowych, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 


Przedmiotowe postępowanie obejmuje kontrolę przewodów kominowych w obiektach Pogotowia Ratunkowego. Wykaz obiektów, w których należy wykonać usługę został wyszczególniony w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.


Zakres prac, które należy wykonać w ramach niniejszej usługi w obiektach Pogotowia Ratunkowego został wyszczególniony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.


Okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych należy przeprowadzić w terminach:

- spalinowe: raz  w roku, w terminie do 15 września (zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Dz.U.2019.1186 t.j.);

- wentylacyjne: raz w roku, w terminie do 15 września (zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Dz.U.2019.1186 t.j.).

Czyszczenie spalinowych kominów w terminie do 15 marca 2021 r. (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, Dz.U.2010.109.719).

Usługa składa się z dwóch rodzajów przeglądów na 9 obiektach oraz z czyszczenia kominów na 9 obiektach, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. 

Każdy przegląd i czyszczenie powinno być dla każdego obiektu zakończone oddzielnymi protokołami określającymi stan techniczny przewodów kominowych oraz wykonane czynności (9 obiektów = 9 protokołów), podpisanymi przez osoby uprawnione do wykonywania usług objętych zleceniem. 

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, należy je wyszczególnić oraz podać zalecenia co do ich usunięcia. 

W przypadku zalecenia uszczelnienia przewodu (np. wkładami kominowymi), należy podać długość tych odcinków i przekrój u wylotu tego przewodu.


Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych powinny przeprowadzić osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim.


Przy składaniu oferty, należy uwzględnić cały zakres usługi oraz wszystkie obiekty Zamawiającego


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez platformę zakupową.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"; 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 

od  8:00 do 17:00. Kontakt:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wykaz obiektów.docx docx 12.92 2020-05-08 14:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - zakres prac.docx docx 12.81 2020-05-08 14:05:00 Postępowanie
informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 815.18 2020-05-12 14:06:34 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - zakres prac (ZMODYFIKOWANY).docx docx 12.94 2020-05-12 14:15:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-19 10:58 Marzena Paszulewicz Szanowni Państwo,
informujemy, że za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta złożona przez Florian Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich na kwotę brutto 3 874,50 PLN
Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za złożone oferty.
2020-05-12 14:15 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,

Zamawiający modyfikuje także załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Zmodyfikowany załącznik poniżej.

Z poważaniem,
Joanna Karpińska
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
tel. (71) 773 15 63

Załącznik nr 2 - zak [...].docx

2020-05-12 14:06 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,

Do przedmiotowego pytania wpłynęło pytanie od Wykonawcy.
Odpowiedź do wszystkich Wykonawców w załączeniu.

Z poważaniem,
Joanna Karpińska
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
tel. (71) 773 15 63

informacja nr 1 dla [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całościowa usługa polegająca na zrobieniu 3 przeglądów w 9 obiektach 2 rodzaje przeglądów kominów (spalinowych i wentylacyjnych) + czyszczenie kominów spalinowych 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - - przegląd spalinowych kominów: w terminie do 15 września; - przegląd wentylacyjnych kominów: w terminie do 15 września; - czyszczenie spalinowych kominów w terminie do 15 marca 2021 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 518