Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Narzędzie informatyczne do diagnozy preferencji zawodowych - 30 licencji

Adam Woźniak
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte Oddział: Sekcja zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2020 13:09:00
Składania : 06-05-2020 11:30:37
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni
w związku z realizacją w terminie od 01.10.2019 do 30.09.2023 projektu „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II edycja” [Moduł 4 ABK zadanie 22 podzadanie 177 Narzędzie informatyczne do diagnozy inteligencji emocjonalnej, 178 Narzędzie informatyczne do badania wielowymiarowego inwentarza osobowości, 179 Narzędzie informatyczne do diagnozy preferencji zawodowych]  w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych oraz koniecznością zachowania zasady racjonalności i efektywności, składa zapytanie ofertowe zgodnie z poniższą specyfikacją:

Narzędzie informatyczne do diagnozy preferencji zawodowych - 30 licencji:

  1. Specjalistyczne narzędzie pozwalające na diagnozę preferencji w zakresie zainteresowań typami czynności oraz warunków pracy;
  2. Kwestionariusz składa się ze 133 stwierdzeń dotyczących siedmiu grup zainteresowań odnoszących się do typów wykonywanych czynności (Językowych; Matematyczno-Logicznych; Praktyczno-Technicznych; Praktyczno-Estetycznych;  Opiekuńczo- Usługowych; Kierowniczo-Organizacyjnych; Biologicznych) oraz preferowanych przez badanego warunków pracy: związanych z planowaniem bądź improwizowaniem, a także wymagających słabo bądź silnie stymulującego środowiska pracy;
  3. Narzędzie stosujące potrójną kategoryzację zainteresowań;
  4. Kategoryzacja  zainteresowania na podstawie takich wymiarów jak zdolności, style poznania
    i temperament, zwracając uwagę, że zawody należące do tej samej grupy zainteresowań, różnią się wartością stymulacyjną, poziomem narażenia na ekspozycję społeczną lub poziomem zmienności środowiska;
  5. Narzędzie pomocne w wyborze kierunku kształcenia i dokształcania się, w wyborze zawodu, w podejmowaniu decyzji o zmianie kwalifikacji itp.;
  6. Narzędzie charakteryzuje się wysokim współczynnikiem zgodności wewnętrznej;
  7. Kwestionariusz umożliwia wygenerowanie listy preferowanych i odradzanych zawodów;
  8. Kwestionariusz umożliwia generowanie raportów indywidualnych;
  9. Platforma do badań umożliwia przeprowadzenie badania, obliczenie wyników, odniesienie ich do norm;
  10. Narzędzie pozwoli na przeprowadzenie dużej liczby badań w relatywnie krótkim czasie;
  11. Uzupełnienie danych; 
  12. Dostępny helpdesk.


   Wiedza i doświadczenie:

  1. Oferent  posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj.  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  wykonał min 3 usługi będącego przedmiotem oferty. Oferent winien również załączyć dowody, czy usługi zostały wykonane należycie np. referencje, oświadczenia.

                         

    Lista dokumentów wymaganych od Oferenta:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w przypadku:

  • podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nieposiadających osobowości prawnej – wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego;
  • osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do rejestru CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej);
  • działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej – umowa spółki cywilnej oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników.
  1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Oferenta, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa w pkt. a), muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  2. Pełnomocnictwo do podpisania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
  3. Opis proponowanego narzędzia;
  4. Wykaz zrealizowanych/realizowanych usług potwierdzających wymagania wobec Oferenta
  5. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. 3);
  6. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (zał. 4);
  7. Oświadczenie wymagane od Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO;

        Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      Odwołania ogłoszenia o zamówieniu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn, jak również prawo do unieważnienia  ogłoszenia o zamówieniu bez podania przyczyny;

b)      Negocjacji z Oferentem w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która odbiegać będzie od założeń budżetowych projektu;

c)       Negocjacji z Oferentem, którego oferta wybrana zostanie najkorzystniejszą,
w przypadku, gdy będzie ona odbiegać od założeń budżetowych projektu;

d) Podjęcia rozmów w celu odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia na etapie i negocjacji.

       Termin realizacji zamówienia:

Ofert zobowiązuję się  realizować przedmiot  zamówienia w terminie 30 dni, od dania poinformowania o wyborze jego oferty.

  Do oferty należy dołączyć skany dokumentów potwierdzających wymagania Zamawiającego.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO.docx docx 18.4 2020-05-05 13:09:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-05-06 11:30 Adam Woźniak Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ze względów formalnych postępowanie zostanie wystawione z innym opisem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Narzędzie informatyczne do diagnozy preferencji zawodowych - 30 szt. AKADEMIA MARYNARKI WOJENNEJ IM.BOHATERÓW WESTERPLATTE
Inż. J. Śmidowicza 69
81-127, Gdynia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 193