Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa w Zarządzie CBŚP w Poznaniu.

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2020 10:57:00
Składania : 07-05-2020 08:00:00
Otwarcia : 07-05-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Komenda  Wojewódzka Policji w  Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług w zakresie przeglądu, konserwacji i serwisu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu.

Termin realizacji wykonania usługi wynosi 12 miesięcy od podpisania zlecenia
w terminach zgodnych z załącznikiem nr1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.

Konserwację należy wykonać z częstotliwością wymaganą obowiązującymi przepisami
w niżej wskazanym zakresie:

  1. System sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP) wraz z automatyką pożaru(SAP)
  2. System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
  3. System Kontroli dostępu (SKD)
  4. System monitoringu wizyjnego obiektu (CCTV IP)
  5. System zarządzania i integracji wszystkich systemów (SEE TEC)

W ramach konserwacji systemu kontroli dostępu proszę również o ujęcie konserwacji samozamykaczy oraz zamków w poszczególnych drzwiach współpracujących z systemem.

W razie awarii systemu lub wykrycia usterki czy nieprawidłowości przyjazd do Zarządu w Poznaniu CBŚP oraz Sekcji XI Zarządu I CBŚP wymagany jest w ciągu 10 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby i usunięcia usterki (możliwe wydłużenie czasu przyjazdu w przypadku, jeśli upływ wyznaczonego czasu nastąpił w godzinach 22.00-6.00).

Materiały zużyte do naprawy w przypadku awarii zostaną rozliczone osobną fakturą. Przeglądy okresowe nie obejmują interwencji serwisowych wynikających z awarii. Interwencje serwisowe są płatane po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem zakresu naprawy oraz akceptacji przez niego  kosztów.

Ofertę na konserwacje serwisu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa w jednostkach CBŚP w Poznaniu  należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Wymagane dokumenty składane razem z ofertą:

1.            Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zabezpieczenia technicznego.

2.            Poświadczenie Bezpieczeństwa wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: Tajne

3.            Zaświadczenie o wpisaniu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

4.            Zaświadczenie stwierdzające odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

5.            Przestawienie dotychczas wykonywanych prac w obszarze konserwacji systemów SSP, SAP, SWiN, SKD, CCTV IP, SEE TEC- co najmniej 2 usługi dla każdego z wymienionych systemów. Dane należy przedstawić w formie wykazu, który winien zawierać informacje dotyczące podmiotu na rzecz, którego została wymieniona usługa, czas, rodzaj i system.

6.   Oświadczenie Wykonawcy o treści załączonej w załączniku nr 3.

Wymagania Zamawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
  • Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania zlecenia
    w terminach zgodnych z załącznikiem nr1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.
  • Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
  • Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie
    z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
  • Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
  • Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
  • Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu.
  • Do zamówienia nie ma zastosowanie art.4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Pozostałe warunki realizacji zgodnie z treścią Zlecenia -załącznik nr 4.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1. Zakres prac CBŚP.doc doc 29 2020-05-05 11:05:47 Postępowanie
Załacznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy.doc doc 315.5 2020-05-05 11:05:47 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc doc 206 2020-05-05 11:05:47 Postępowanie
Załącznik nr 4 Zlecenie.doc doc 101 2020-05-05 11:05:47 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa w Zarządzie CBŚP w Poznaniu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 445