Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-04-2020 15:07:00 |
Składania : | 11-05-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | 12-05-2020 07:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Brodnica, dnia 30 kwietnia 2020 r.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia publicznego pn.: Dostawa i montaż klimatyzatorów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brodnicy.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem trybów ustawowych.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) dostawa, montaż i uruchomienie 3 klimatyzatorów ściennych,
2) usunięcie nieszczelności klimatyzatora ZIBRO S3348 oraz napełnienie właściwym czynnikiem chłodzącym,
3) przegląd konserwacyjny 12 klimatyzatorów.
Ad. 1)
Klimatyzatory mają być zamontowane w pokojach:
- nr 19 (I piętro) o wymiarach ok. 13 m2,
- nr 20 (II piętro) o wymiarach ok. 47 m2,
- nr 26 (II piętro) o wymiarach ok. 13 m2.
Wysokość pomieszczeń: 3,5 m. Wszystkie pomieszczenia znajdują się po stronie południowej. Jednostki zewnętrzne muszą znajdować się po stronie północnej budynku.
Okres gwarancji: 60 m-cy na każdy klimatyzator oraz 24 miesiące na wykonawstwo robót towarzyszących (budowlane, montaż instalacji) - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
Przedmiot niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad technicznych.
Zakres prac:
- - dostawa
urządzeń klimatyzacyjnych,
-
- wykonanie
i montaż instalacji klimatyzacyjnej wraz z jednostkami zewnętrznymi,
- - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej klimatyzatory,
- - sprawdzenie szczelności instalacji klimatyzacyjnych,
- - sprawdzenie wartości ciśnienia czynnika chłodniczego,
- - regulacja parametrów pracy urządzeń,
-
rozruch
urządzeń,
- przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi instalacji,
- inne niezbędne do prawidłowego działania montowanych instalacji.
Ad. 2)
Klimatyzator znajduje się na korytarzu na I piętrze.
Ad. 3)
Przegląd konserwacyjny obejmuje przede wszystkim: odgrzybianie, czyszczenie filtrów jednostek wewnętrznych, czyszczenie jednostek zewnętrznych, sprawdzenie szczelności instalacji klimatyzacyjnych,
sprawdzenie wartości ciśnienia czynnika chłodniczego oraz w razie niedoborów uzupełnienie czynnika.
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia miejsca realizacji zamówienia i warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
Osoba do kontaktu po stronie Zamawiającego dostępna jest pod numerem tel.: 56 64 989 52.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami Zamawiającego, zasadami aktualnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa.
Przedmiot niniejszego zamówienia zostanie wykonany przy użyciu urządzeń oraz materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Dostarczone w ramach umowy urządzenia, sprzęt, armatura i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe.
Termin realizacji zamówienia: do 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Wykonawcy o powierzeniu mu wykonania usługi.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100 %). Za najkorzystniejszą spośród ważnych ofert uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
Warunki do udziału w niniejszym postępowaniu spełnią wykonawcy, którzy:
- posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie instalacji oraz naprawy urządzeń klimatyzacyjnych oraz złożą
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zgodnie z załącznikiem) i
- oświadczenie o akceptacji zapisów umowy, w tym oświadczenia gwarancyjnego (zgodnie z załącznikiem).
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
Załącznikami do
niniejszego zaproszenia są:
- - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1),
-
wzór
umowy wraz z oświadczeniem gwarancyjnym (zał. nr 2),
- oświadczenie o akceptacji zapisów umowy, w tym oświadczenia gwarancyjnego (zał. nr 3).
...............................................................................................................................................................................................................................
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty