Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2020 10:09:00 |
Składania : | 30-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Dzień dobry
Poniżej zamieszczam ogólną specyfikację zapytania.
SZCZEGÓŁY DOT. ZAMÓWIENIA
- Usługa pojemnikowa niszczenia dokumentów - dokumentów papierowych (siedziba Colas Polska sp. z o.o. w Palędziu).
- Pojemnik koniecznie zabezpieczony (poproszę o propozycję rozwiązań np. na klucz lub na stałe)
- Typ wykonywania usługi - usługa stała, możliwość uzgodnienia harmonogramu (np. 1 w miesiącu)
- Miejsce odbioru - ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie
- Brak przeszkód architektonicznych lub organizacyjnych utrudniających odbiór. Budynek jest na poziomie 0.
- Na chwilę obecną trudność z określeniem ilości dokumentów, które będą wrzucane do pojemnika, dlatego poproszę o zaproponowanie kilka wielkości pojemników i ich zabezpieczeń
- Proszę o wyszczególnienie co zawiera cena. Czy opłaty obejmują wszelkie działania związane z realizacją usługi, m.in. zniszczenie danych wraz z transportem i wystawieniem certyfikatu zniszczenia.
WYMAGANIA DLA OFERTY:
1. Ofertę należy przesłać do dnia 30 kwietnia 2020 r. godz. 10.00. Proszę podać: TYP POJEMNIKA/NAZWĘ, POJEMNOŚĆ, WYMIARY, ŁADOWNOŚĆ, ZABEZPIECZENIE, CENĘ (oraz wszelkie inne informację istotne do zawarcia współpracy).
2. Ofertę można złożyć e-mailowo na adres: ilona.kasprzyk@colas.pl lub za pośrednictwem platformy zakupowej
3. W ofercie proszę zawrzeć wszelkie istotne informacje dot. wykonywanej usługi.
4. Termin ważności oferty: 45 dni.
5. Termin płatności: 30 dni
ZAŁĄCZNIKI:
- Colas_platforma zakupowa_klauzula informacyjna dla Dostawcy i osób realizujących umowę v. 3
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji.
Dodatkowych informacji udzieli Państwu:
- Ilona Kasprzyk, tel.: +48 881 822 071; e-mail: ilona.kasprzyk@colas.pl - w sprawach handlowych
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty