Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GK.7031.2.1.2020.G Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych, zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2020r.

Dorota Rakoczy
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2020 14:27:00
Składania : 23-04-2020 10:00:00
Otwarcia : 23-04-2020 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Uwaga: Zamawiający wprowadza zmianę w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 

Wykreśla się punkt  4.2.  dotyczący   Spełnienia  posiadania wiedzy i doświadczenia.

Powyższy zapis ulega również wykreśleniu z pozostałych dokumentów przetargowych.

 

GK.7031.2.1.2020.G                                                                          Krosno, dnia  14.04.2020r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia poniżej  30 000 euro w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 8 załącznika do zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro

1.      GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  6840013798;  REGON 000526989, tel. 134743665, fax. 134743624,  ogłasza że udzieli zamówienia na wykonanie zadania  pn.

„Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych,

zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2020 roku”. 

2. Przedmiot zamówienia

2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

77312000-0  Usługi usuwania chwastów

2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.2.1. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:

- chemiczne zwalczanie wszelkich przerostów zieleni (traw, chwastów) rosnących na  ciągach pieszych, ulicach, parkingach, placach przy użyciu odpowiednich środków chwastobójczych oraz sprzętu, oczyszczenie z  uschniętej trawy,  wywóz urobku - planowana powierzchnia do oczyszczenia: 130 000 m2  

- usuwanie przerostów zieleni (traw, chwastów) rosnących na ciągach pieszych, ulicach, parkingach, placach przy użyciu narzędzi ręcznych, wywóz urobku- planowana powierzchnia  do oczyszczenia: 50 000 m2

- oczyszczanie nawierzchni drogowych z darni, wywóz urobku -  planowana powierzchnia do oczyszczenia: 5 000 m2

2.2.2. Dokładny zakres wykonania zamówienia, określa szczegółowa specyfikacja techniczna  i  przedmiar robót.

2.2.3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zamówienia.

2.2.4. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być zagospodarowane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14grudnia 2012 r. o odpadach.

2.2.5. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.

3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl/BIP od dnia publikacji ogłoszenia o wszczęciu postępowania.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy

Zakończenie: 30.11.2020r.

6. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

6.1. Spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

6.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi:

a)  opryskiwacz plecakowy /atestowany/  - 5 szt.,  

b)  opryskiwacz spalinowy 100 litrowy /atestowany / -  1 szt.,

c) środek transportu do wywozu uzyskanych odpadów z oczyszczonych nawierzchni drogowych. Do tego celu winien być użyty samochód komunalny gwarantujacy nierozprzestrzenianie się podczas transportu uzyskanych odpadów  lub ciągnik ogrodniczy z przyczepą wyposażony w odpowiednie zabezpieczenie eliminujące rozprzestrzenianie się odpadów.

6.1.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:

złożyć wykaz wymienionych w pkt 6.1.1.  narzędzi i urządzeń technicznych.

6.2.  Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia

6.2.1. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 15 000 zł brutto.

6.2.2.      W celu wykazania spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest:

Złożyć wykaz wykonanych zamówień, usług.

6.3. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełniania warunków :

W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru,  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,

b) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym,

d)  pisemne oświadczenie o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów,

e) pisemne oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

f) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie  środków ochrony roślin.

6.4.  Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

6.5.  Zaleca się, by wykonawcy będący osobami fizycznymi złożyli aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, które dla Zamawiającego jest dokumentem potwierdzającym prawo wykonawcy do podpisania oferty.

7.  Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.

8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Staszica 2, w pokoju nr 11 (Biuro Obsługi Obywatela). Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób:

URZĄD MIASTA KROSNA

Wydział Gospodarki Komunalnej 

ul. Staszica 2

38-400 KROSNO

            Oferta na: „Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych, zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2020r.”

Nie otwierać przed  27.04.2020r.  do godz. 15.00

Termin składania ofert upływa  dnia  23 kwietnia   2020r. o godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 26, w dniu  27 kwietnia  o godz. 15.00.

9. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami

9.1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

9.2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów jest: Dorota Rakoczy - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2,  pok. Nr 26 w godzinach: poniedziałek 7:30-16:30, wtorek-czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30- 14:30.

9.3.  Sposób porozumiewania się:

a) pisemnie – Krosno, ul. Staszica 2

b) faksem - nr: 13 47 43 624

c) drogą mailową – gk@um.krosno.pl

Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w ogłoszeniu bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

12 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

13. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.doc doc 85.5 2020-04-15 14:27:00 Postępowanie
SIWZ.doc doc 115 2020-04-15 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc doc 38 2020-04-15 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - SST.doc doc 73 2020-04-15 14:27:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - przedmiar robót.doc doc 56 2020-04-15 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Warunki pracy w pasie drogowym.doc doc 29 2020-04-15 14:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 799