Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zestaw do kształcenia podstaw elektryki i elektrotechniki w zawodzie mechatronik.

Iwona Trawicka
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2020 11:24:00
Składania : 22-04-2020 12:00:00
Otwarcia : 22-04-2020 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający - "Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. KEN ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor - zaprasza do składania ofert na: "Zestaw do kształcenia podstaw elektryki i elektrotechniki w zawodzie mechatronik.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt z Panem Tomaszem Zwierzew pod nr tel. 503-150-268


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zestaw do kształcenia podstaw elektryki i elektrotechniki w zawodzie mechatronik. Przedmiotem oferty przetargowej jest zestaw do nauki praktycznej elektryki i elektrotechniki w ramach zajęć z uczniami kształcącymi się w zawodzie mechatronik i zawodach pokrewnych na poziomie branżowej szkoły I stopnia oraz technikum. Zestaw winien składać się z 6 stacji bazowych do których instaluje się wymienne wielokrotnego wykorzystania układy (zestawy dydaktyczne) pozwalające na przeprowadzenie ćwiczeń praktycznych z wykorzystaniem komputera klasy PC oraz podstawowych narzędzi pomiarowych tj. amperomierz/woltomierz, multimetr uniwersalny oraz z pomiarem RLC, itd.. Do każdej płyty dydaktycznej wymagane jest oprogramowanie, zestawy ćwiczeń zawierające zagadnienia związane z poruszaną tematyką zajęć (wg ppkt. 2) w języku polskim (w przypadku braku wersji w języku polskim sprzedawca musi zadeklarować dopełnienie w/w warunku w terminie 12 m-cy od rozszczygnięcia przetargu). Wytyczne dotyczące zestawów: 1. Stacja bazowa USB - automatycznie łącząca się z komputerem za pośrednictwem oprogramowania szkoleniowego, która może być również aktywowana przez port USB za pomocą oprogramowania zabezpieczonego hasłem. Stacja bazowa sterowana z komputera ucznia która umożliwia wszelkie modyfikacje obwodów i ich usterki, automatycznie włączane i wyłączane przez oprogramowanie. Zasilanie wejściowe zestawu musi być dostosowane do standardów krajowej sieci energetycznej oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa wymagane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w placówkach edukacyjnych. Zasilanie płyt szkoleniowych winno być prądem bezpiecznym tj. np. nie przekraczać wartości ± 15 V DC oraz pozwalać na regulacje co najmniej dwoma pokrętłami (regulatorami) zgrubnej i dokładnej regulacji napięcia wyjściowego prądu stałego oraz być odporna na zwarcie, przeciążenie oraz zmianę biegunów. Mocowanie płyt dydaktycznych do stacji bazowej za pomocą złącza ZIF (piny pozłacane dla zwiększenia trwałości, żywotności), z zabezpieczeniem blokującym płytę w stacji bazowej, zabezpieczone przed uszkodzeniem przez wbudowane ograniczniki. Do każdego zestawu musi być dołączone akcesoria tj. złącza, adaptery i kable krosowane itd. niezbędne do przeprowadzania eksperymentów (ćwiczeń) na płycie szkoleniowej; 2. Płyty dydaktyczne z wyposażeniem do stacji bazowej USB. Każde n/w zagadnienie musi być realizowane osobno na min. jednej płycie dydaktycznej. 2.1. Podstawy prądu stałego. Realizowane ćwiczenia: • zapoznanie z elementami obwodów, symbole i schematy; • podstawowe zasady bezpieczeństwa i zasady bezpieczeństwa elektrycznego; • rezystancja obwodu, • natężenie i napięcie prądu; • łączenie źródeł prądu stałego: równoległe i szeregowe; • przeciwne połączone źródła prądu stałego; • typy przełączników; • prawo Ohma: rezystancja, natężenie i napięcie w obwodzie; • rezystancja, natężenie i napięcie prądu przy szeregowym, równoległym, szeregowo-równoległym łączeniu rezystorów; • moc w obwodach z szeregowo, równolegle lub szeregowo-równolegle połączonymi rezystorami; • reostat; potencjometr; dzielniki prądu i napięcia; amperomierz; woltomierz; miernik rezystancji; • rozwiązywanie problemów z obwodami prądu stałego. 2.2. Podstawy prądu przemiennego – rozbicie ćwiczeń na min. 2 płyty dydaktyczne. Realizowane ćwiczenia: • oscyloskop i generator funkcyjny AC; • pomiar amplitudy prądu przemiennego; • pomiar napięcia, natężenia i impedancji w obwodach AC za pomocą oscyloskopu; • pomiar i ustawienie częstotliwości; • cewki indukcyjne; • kąt fazowy; • szeregowe i równoległe łączenie cewek; • podstawy induktancji - induktancja, a impedancja; • szeregowo i równolegle połączone obwody RL; • Pole magnetyczne i zasada działania transformatora, przekładnia i indukcyjność wzajemna, przekaźniki transformatorowe; • kondensatory - szeregowe i równoległe połączenia kondensatorów; • podstawy reaktancji pojemnościowej; • szeregowo i równolegle połączone obwody RC; • stała czasowa obwodu RC; • przebiegi prądu przemiennego w obwodach RC/RL; • rozwiązywanie problemów z obwodami prądu przemiennego, • szeregowe i równoległeobwody RLC; • szeregowe obwody rezonansowe; • szerokość pasma szeregowych obwodów RLC; • częstotliwość rezonansowa w równoległych obwodach LC; • szerokość pasma przenoszenia; • podział mocy; • współczynnik mocy; • filtry dolnoprzepustowe i górnoprzepustowe; • filtr środkowoprzepustowy i środkowo zaporowy; • rozwiązywanie problemów z obwodami prądu przemiennego. 2.3. Elementy półprzewodnikowe. Realizowane ćwiczenia: • identyfikacja podzespołów półprzewodnikowych; • sterowanie przełącznikiem półprzewodnikowym; • dioda i jej charakterystyki stałoprądowe; • prostowniki jednopołówkowe (półokresowe); • prostowniki dwupołówkowe (pełnookresowe); • filtrowanie źródeł zasilania; • powielacz napięcia; • kształty przebiegów generowanych przez diody; • dioda Zenera oraz regulacja napięcia przy pomocy diody; • testowanie złączy tranzystora; • obwód sterowania prądowego przy pomocy tranzystora PNP; • potencjał emiter-baza; • prąd kolektora, a prąd bazy; • charakterystyki stałoprądowe tranzystora; • linie ładowania tranzystora; • rozwiązywanie problemów z elementami półprzewodnikowymi, 2.4. Obwody regulacji zasilania. Realizowane ćwiczenia: • lokalizacja i identyfikacja obwodu • regulacja liniowa • regulacja obciążeniem • działanie regulatora szeregowego • działanie regulatora o sprzężeniu napięciowym • regulacja obciążeniem sprzężenia napięciowego • ochrona przed przeciążeniem prądowym typu Foldback • działanie regulatora natężenia prądu • regulacja liniowa regulatora natężenia prądu • regulacja obciążeniem regulatora natężenia prądu • działanie 3-pinowego układu scalonego regulatora i regulacja napięcia • regulacja natężenia prądu i sprawność 3-pinowego układu scalonego regulatora • charakterystyka robocza przetwornicy napięcia DC-DC • sterowanie napięciem przetwornicy DC-DC i jej sprawność • Obwody regulacji zasilania - diagnostyka układów i rozwiązywanie problemów 2.5. Podstawy logiki cyfrowej. Realizowane ćwiczenia: • położenie i działanie komponentów; podstawy obudów IC; • funkcje AND i NAND; funkcje OR i NOR; • bramki XOR i NOR oraz odpowiedzi dynamiczne bramek XOR i NOR; • działanie bramek NOT i OR-TIE przy prądzie stałym; • charakterystyki przejściowe przerzutnika Schmitta i standardowego przerzutnika TTL LS; • przerzutniki Set/Reset; przerzutniki typu D; • statyczne działanie przerzutnika JK; • dynamiczne działanie przerzutnika JK; • sterowanie bramką trójstanową przy użyciu wejścia Output Enable; • wyzwalanie poziomem przerzutników TTL i CMOS; • dynamiczne charakterystyki przejściowe przerzutników TTL i CMOS; • statyczna i dynamiczna kontrola szyny danych; • rozwiązywanie problemów z cyfrowymi elementami logicznymi. 2.6. Podstawy obwodów cyfrowych. Realizowane ćwiczenia: • ogólne działanie obwodów; • podstawowe informacje o obudowie IC; • podstawy sterowania licznikiem; • działanie licznika dwójkowego; • działanie licznika synchronicznego; • „Glue logic” licznika synchronicznego; • podstawowe tryby pracy rejestru przesuwnego; • logika rejestru przesuwnego; • podstawowe sumowanie binarne; • sumowanie binarne z przeniesieniem wejść i wyjść; • podstawy porównywania binarnego; • komparatory i liczniki modulo n; • licznik 74LS193; • 4-bitowy sumator 74LS283; • rejestr przesuwny 74LS194; • komparator 74LS285; • rozwiązywanie problemów z obwodami cyfrowymi. 2.7. Tyrystor i sterowanie mocą. Realizowane ćwiczenia: • obwody tyrystorowe • test prostownika krzemowego (SCR) • działanie SCR przy prądzie stałym • sterowanie prostownikiem jednopołówkowym SCR • sterowanie prostownikiem dwupołówkowym SCR • sterowanie fazą po prostowaniu jednopołówkowym • sterowanie fazą po prostowaniu dwupołówkowym • charakterystyki UJT • sterowanie fazą za pomocą UJT • przewodzenie dwukierunkowe • cztery tryby wyzwalania 2.8. Magnetyzm i Elektromagnetyzm. Realizowane ćwiczenia: • zagadnienie magnetyzmu • pojęcie pola magnetycznego • tworzenie magnesu • zagadnienie elektromagnesu • cewka • przekaźniki 2.9. Silniki, generatory i sterowanie. Realizowane ćwiczenia: • zapoznanie z silnikami prądu stałego • silniki skokowe • pozycjonowanie analogowe silnika prądu stałego • pozycjonowanie silnika prądu stałego poprzez PWM • sterowanie szybkością silnika prądu stałego analogowo oraz przez PWM • sterowanie częstotliwościowe • tachometry • sterowanie silnikiem skokowym • rozwiązywanie problemów 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Minimum 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dostawa na adres - Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego 59-400 Jawor, ul. Dworcowa 10. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Umowa - Zamawiający i Wykonawca podpiszą umowę w ciągu 5 dni od wybrania oferenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 614