Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2020 10:54:00 |
Składania : | 15-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Zakup sprzętu informatycznego do zdalnego nauczania – 28 szt. laptopów.
Zadanie realizowane jest w ramach ogólnopolskiego projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020: „Zdalna Szkoła, Oś.1. Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach
II. Zamawiający:
Powiat Jaworski – Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor,
NIP: 695-15-25-969, REGON: 390647162
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
IV. Warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał gwarancję wynoszącą 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
2) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie różnych modeli laptopów, różnych producentów, pod warunkiem, że zaoferowany sprzęt spełni minimalne wymagania Zamawiającego zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
V. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia do 10 dni od daty podpisania umowy.
VI. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Nazwa kryterium: CENA
Waga: 100%
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi Zamawiającego i zaproponuje najniższą cenę.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny:
W cenie należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym koszty dostawy do siedziby Zamawiającego.
Kwoty muszą być wyrażone w złotych polskich, zgodnie z polskim systemem płatniczym, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
VIII. Sposób płatności:
Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie wystawionej na podstawie protokołu odbioru robót faktury w terminie do 21 dni od daty jej otrzymania, na wskazane na niej konto bankowe.
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się z Zamawiającym:
Zamawiający zaleca porozumiewanie się za pośrednictwem platformy zakupowej.
X. Sposób przygotowania oferty; miejsce i termin składania ofert:
Oprócz wypełnienia formularza elektronicznego, należy wypełnić Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, w którym należy wyszczególnić specyfikację proponowanych sprzętów.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie do 15 kwietnia 2020 r. do godziny 10:00.
Oferty złożone w inny sposób nie będą brane pod uwagę.
XI. Pozostałe informacje:
1. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm) który stanowi, iż ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
2. Na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191 z późn. zm), w niniejszym postępowaniu Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-04-20 15:27 | Mariusz Żydziak | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2020-04-10 13:54 | Mariusz Żydziak | Odpowiedzi na pytania z dnia 10.04.2020 r. |
2020-04-09 14:25 | Stanisława Wierzbicka | Odpowiedzi na pytania |
Komunikaty