Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-31/20.MZ Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2020 17:48:00
Składania : 14-04-2020 14:30:00
Otwarcia : 14-04-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-31/20.ZM                                                                         Wągrowiec, dnia 6 kwietnia  2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

 

zadanie pn.: „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu”

                       

1.          TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych                                          (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.Przedmiotem zamówienia jest  wykonywanie  usług kominiarskich w 57 budynkach mieszkalnych i 16 budynkach innych (w tym 2 budynkach ośrodków zdrowia, świetlicach wiejskich, budynkach  administracyjnych, gospodarczych, kotłowniach, hydroforniach) w okresie od dnia podpisania umowy do      31 grudnia 2021 r, polegających na:

1)     Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów i połączeń wentylacyjnych,

2)     Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów dymowych i spalinowych

- wraz ze sporządzeniem protokołów z tych czynności,

zgodnie z zestawieniem budynków mieszkalnych (załącznik nr 1) i budynków niemieszkalnych (załącznik nr 2).

Zakres usługi obejmuje w szczególności:

1)  usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719) z następującą częstotliwością:

a)         czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II, III, IV kwartał,

b)         czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi – 2 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II półrocze,

c)         czyszczenie przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku.

W ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca w szczególności:

a)   wybiera sadze z kanałów,

b)   wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych,

c)   sprawdza, czy nie nastąpiły:

            - zatkania przewodów kominowych,

            - uszkodzenie przewodów kominowych,

            - niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub  kontrolnych.

2)    Zakres usług określonych w pkt 1 obejmuje również sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności w zakresie czyszczenia przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

2.3. Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3  do niniejszego zaproszenia.

      

3.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)     Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)     Użyte do wykonania zadania materiały muszą posiadać deklaracje zgodności i atesty higieniczne,

3)     Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

4.          TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  od dnia podpisania umowy  do 31.12.2021 r.  

 

5.          WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

6.          WARUNKI ROZLICZENIA:

Wynagrodzenie płatne będzie za każdy miesiąc wykonanej usługi na podstawie załączonych protokołów                   z wykonanych czynności za wykonane usługi, z uwzględnieniem ilości wykonanych usług. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

7.          FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

8.          TERMIN SKŁADANIA OFERT:   14 kwietnia 2020 r. do godz. 14.30.

 

9.          PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)   Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)   Waga kryterium: 100%.

 

10.       POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a)   w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

b)    w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

11.       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

12.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

13.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

 w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

1)      załącznik nr 1 – tabela numer 1 – zestawienie budynków/lokali  mieszkalnych,

2)      załącznik nr 2 - tabela numer 2 – zestawienie budynków /lokali niemieszkalnych,

3)      załącznik nr 3 - wzór umowy  

4)    załącznik nr 4 - druk oferty     

                                                  

 

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
tabela 1 - Zest. bud. komun kominiarz - 2020_P czyszczenie (1).pdf pdf 196.85 2020-04-06 17:48:00 Postępowanie
tabela 2 - Zest. bud. komun kominiarz - 2020_P czyszczenie (1).pdf pdf 162.42 2020-04-06 17:48:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 148.67 2020-04-06 17:48:00 Postępowanie
druk oferty. (1).pdf pdf 117.35 2020-04-06 17:48:00 Postępowanie
3331.31.20.ZM zaproszenie do złożenia ofert .pdf pdf 230.24 2020-04-06 17:48:00 Postępowanie
druk oferty. (1).pdf pdf 117.35 2020-04-06 17:48:00 Kryterium
protokół wyboru oferty.pdf pdf 267.55 2020-04-15 09:37:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-04-15 09:37 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn. „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu" (ID 333526), wybrana została oferta złożona przez: Zakład Kominiarski Zdzisław Kantorski.

protokół wyboru ofer [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 czyszczenie przewodów dymowych (tabela nr 1) 4 razy w roku x ilość przewodów 199 x przelicznik 1,75 1393 szt. - (0)
2 czyszczenie przewodów spalinowych (tabela nr 1) 2 razy w roku x ilość przewodów 8 x przelicznik 2 32 szt. - (0)
3 czyszczenie przewodów wentylacyjnych (tabla nr 1) 1 raz w roku x ilość przewodów 187 x przelicznik 2 374 szt. - (0)
4 czyszczenie przewodów dymowych (tabela nr 2) 4 razy w roku x ilość przewodów 22 x przelicznik 1,75 154 szt. - (0)
5 czyszczenie przewodów spalinowych (tabela nr 2) 2 razy w roku x ilość przewodów 1 x przelicznik 2 4 szt. - (0)
6 czyszczenie przewodów wentylacyjnych (tabela nr 2) 1 raz w roku x ilość przewodów 85 x przelicznik 2 170 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

druk oferty. (1).pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 784