Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-04-2020 17:48:00 |
Składania : | 14-04-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 14-04-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-31/20.ZM Wągrowiec,
dnia 6 kwietnia 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A,
Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA :
zadanie pn.: „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych
i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu”
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na
podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w
formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015
p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w 57 budynkach mieszkalnych
i 16 budynkach innych (w tym 2 budynkach ośrodków zdrowia, świetlicach
wiejskich, budynkach administracyjnych,
gospodarczych, kotłowniach, hydroforniach) w okresie od dnia podpisania umowy
do 31 grudnia 2021 r, polegających
na:
1)
Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów i połączeń
wentylacyjnych,
2) Sprawdzeniu
i czyszczeniu przewodów dymowych i spalinowych
- wraz ze sporządzeniem protokołów
z tych czynności,
zgodnie z zestawieniem budynków
mieszkalnych (załącznik nr 1) i budynków niemieszkalnych (załącznik nr
2).
Zakres
usługi obejmuje w szczególności:
1) usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych
dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w oparciu o
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010
r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i
terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719) z następującą częstotliwością:
a) czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy
w roku wg następującego harmonogramu: I, II, III, IV kwartał,
b) czyszczenie przewodów spalinowych wraz
z nasadami kominowymi – 2 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II
półrocze,
c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych –
1 raz w roku.
W
ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca w szczególności:
a) wybiera sadze z kanałów,
b) wybiera zanieczyszczenia z otworów
spalinowych,
c) sprawdza, czy nie nastąpiły:
- zatkania przewodów kominowych,
- uszkodzenie przewodów kominowych,
- niewłaściwe składowanie materiałów
przy drzwiczkach wyciorowych lub kontrolnych.
2) Zakres usług określonych w pkt 1 obejmuje również
sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności w zakresie czyszczenia przewodów
kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
2.2.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.3. Prawa i obowiązki
Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność
Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć
udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej
działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2) Użyte do wykonania zadania materiały muszą
posiadać deklaracje zgodności i atesty higieniczne,
3) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie
następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i
ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie
naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca
ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją
przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć
wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu
przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia
umownego.
Wykonawca wartość
zamówienia przedstawia w formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza
się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty
(związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania
ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Wynagrodzenie
płatne będzie za każdy miesiąc wykonanej usługi na podstawie załączonych
protokołów z wykonanych czynności za wykonane
usługi, z uwzględnieniem ilości wykonanych usług. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia
będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w
terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
7.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
8.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 14 kwietnia 2020 r. do godz. 14.30.
9.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
10.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
b) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający
zleci realizację przedmiotu zamówienia.
12. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania
bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
13.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1)
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262
14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów
archiwalnych.
5)
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
6)
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych (RODO).
8)
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9)
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
załącznik nr 1 –
tabela numer 1 – zestawienie budynków/lokali mieszkalnych,
2)
załącznik nr 2 - tabela
numer 2 – zestawienie budynków /lokali niemieszkalnych,
3) załącznik nr 3 - wzór umowy
4) załącznik nr 4 - druk oferty
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-04-15 09:37 | Agnieszka Ciemachowska | Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn. „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu" (ID 333526), wybrana została oferta złożona przez: Zakład Kominiarski Zdzisław Kantorski. |
Komunikaty