Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-04-2020 08:29:00 |
Składania : | 09-04-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-04-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
Inne istotne warunki zamówienia
- wznowienie 270 licencji na okres 1 roku, od dnia 01.05.2020 r. dla Urzędu Miasta Krosna, 108 licencji na okres 1 roku, od dnia 01.07.2020 r. w ramach utrzymania trwałości projektu pn.: „Zmniejszenie wykluczenia cyfrowego na obszarze Miasta Krosna – utrzymanie trwałości projektu” oraz 58 licencji na okres 1 roku, od dnia 02.11.2020r. w ramach utrzymania trwałości projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do Internetu szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Krosna – utrzymanie trwałości projektu”.
- wsparcie techniczne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00 telefonicznie i mailowo,
- do 270 licencji dołączona zostanie konsola umożliwiająca centralne zarządzanie wszystkimi produktami ESET - ESET Remote Administrator - konsola centralnego zarządzania,
- zostaną wystawione trzy oddzielne Certyfikaty na program dla 270 licencji, 108 licencji oraz 58 licencji.
Termin realizacji zamówienia: 30.04.2020 r.
Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest Daniel Skotnicki
Sposób porozumiewania się:
pocztą elektroniczną – skotnicki.daniel@um.krosno.pl lub za pomocą platformy zakupowej
Ocena ofert
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty