Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SP/01/EDU/2020/JK Zakup 20 laptopów z oprogramowaniem do szkół dla uczniów i nauczycieli, którzy nie posiadają sprzętu umożliwiającego im realizację zdalnych lekcji. Zakup finansowany w ramach realizacji Projektu Grantowego Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Jarosława Kaczmarek
Powiat Gdański
Termin:
Zamieszczenia : 02-04-2020 13:22:00
Składania : 06-04-2020 12:00:00
Otwarcia : 06-04-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nr sprawy SP/01/EDU/2020/JK

              

Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego zaprasza do złożenia oferty na:

 

1.       PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

       Zakup 20 laptopów z oprogramowaniem do szkół dla uczniów i nauczycieli, którzy nie posiadają sprzętu umożliwiającego im realizację zdalnych lekcji. Zakup finansowany w ramach realizacji Projektu Grantowego Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Opis zamówienia – zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja zamówienia”

 

KOD CPV: 30213100-6 – Komputery przenośne

 

2.         TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:  do dnia 24.04.2020 r.

3.    ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PRZESŁANIE DOKUMENTACJI ZAPYTANIA OFERTOWEGO ORAZ INFORMACJI O WYNIKACH ZAPYTANIA, W TYM POINFORMOWANIE O WYBORZE DO WYKONAWCÓW ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ E-MAIL, A WYKONAWCA W ODPOWIEDZI POTWIERDZI ZAMAWIAJĄCEMU ICH OTRZYMANIE.

4. MIEJSCE LUB SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI ORAZ DODATKOWEJ DOKUMENTACJI OKREŚLAJĄCEJ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:

Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, Tomasz Ząbkiewicz, tel. 538-238-159, kierownik@pore.powiat-gdanski.pl

5.    KRYTERIA WYBORU OFERT:

1.       Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

2.    Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta

za dane kryterium

Cena

100 %

100 punktów

 

3.       Zasady oceny kryterium "Cena" (C).

W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

gdzie:

 

Pi(C)

ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";

Cmin

najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;

Ci

cena oferty "i";

Max (C)

maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena".

 

Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz powinna uwzględniać ewentualne rabaty.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4.       Ostateczna ocena punktowa oferty.

         Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.

1)      Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.

2)   Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.

7. ZASTRZEŻENIE:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w ramach zamówienia dodatkowej ilości laptopów z oprogramowaniem do łącznej wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty 70 000,00 zł brutto wg cen jednostkowych laptopów z oprogramowaniem wskazanych w ofercie Wykonawcy.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

9. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

 10. Z WYKONAWCĄ, KTÓREGO OFERTA ZOSTANIE WYBRANA, ZAMAWIAJĄCY PODPISZE UMOWĘ NA WARUNKACH OKREŚLONYCH WE WZORZE UMOWY, STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO NINIEJSZEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY, SPOSOBU ORAZ FORMY JEGO WNIESIENIA (JEŻELI JEST WYMAGANY): nie wymagane

 12. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

  • ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, ręcznie,
    na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego  zapytania ofertowego,
  • kopie dokumentów powinny być przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem,
  • dokumenty, które wymagane są jako wzory dokumentów należy sporządzić
    wg załączonych  wzorów z podaniem wszystkich wymienionych w nich danych,
  • w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru, ewidencji itp. oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie,
    np. odpowiednie pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.
  • wskazane jest, aby wszystkie strony oferty zawierające treść były podpisane przez osobę   wymienioną w formularzu ofertowym,
  • wszystkie miejsca w dokumentach oferty, w których Wykonawca po napisaniu
    naniósł zmiany, winny być również podpisane przez osobę, o której mowa powyżej,
  • Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert za pomocą oprogramowania w ramach usług oferowanych przez platformazakupowa.pl stanowiących własność OPEN Nexus Spółka z o.o.

 13. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT:

Ofertę należy złożyć za pomocą oprogramowania w ramach usług oferowanych przez platformazakupowa.pl stanowiących własność OPEN Nexus Spółka z o.o. do dnia  06.04.2020 roku do godziny 1200

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
5. specyfikacja przedmiotu zamówienia - zdalna szkoła.pdf pdf 627.97 2020-04-02 13:22:00 Przedmiot zamówienia
4. zapytanie ofertowe - zdalna szkoła.pdf pdf 1058.77 2020-04-02 13:22:00 Przedmiot zamówienia
7b. formularz cenowy - zdalna szkoła.docx docx 40.72 2020-04-02 13:22:00 Kryterium
7a. oferta wykonawcy - zdalna szkoła.docx docx 40.77 2020-04-02 13:22:00 Kryterium
7. formularz ofertowy - zdalna szkoła.docx docx 25.65 2020-04-02 13:22:00 Kryterium
6. wzór umowy - zdalna szkoła.pdf pdf 2965.84 2020-04-02 13:22:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Laptop z oprogramowaniem cena brutto musi odpowiadać wartości podanej w kolumnie "Wartość brutto (zł)" w Formularzu cenowym

5. specyfikacja prze [...].pdf

4. zapytanie ofertow [...].pdf

20 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 24.04.2020 roku Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 odpis z rejestru - Proszę załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oferta na realizację zadania - Proszę dołączyć wypełniony Załącznik 2a do Umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

7. formularz ofertow [...].docx

(0)
7 Oferta wykonawcy - specyfikacja zamówienia - Proszę załączyć wypełniony załącznik 2b do Umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

7a. oferta wykonawcy [...].docx

(0)
8 Formularz cenowy - Proszę załączyć wypełniony dokument "Formularz cenowy" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

7b. formularz cenowy [...].docx

(0)
9 wzór umowy - Akceptuję wzór umowy. Proszę potwierdzić

6. wzór umowy - zdal [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1063