Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-04-2020 09:55:00 |
Składania : | 06-04-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup sprzętu do zdalnego nauczania – 30 szt. laptopów, zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
Zadanie realizowane jest w ramach ogólnopolskiego projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020: „Zdalna Szkoła, Oś.1. Powszechny dostęp do szybkiego internetu, Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach.
Termin realizacji zamówienia: dostawa do dnia 10 kwietnia 2020 roku.
Wymagania dla oferentów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał gwarancję wynoszącą 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Faktura VAT winna być wystawiona na Zamawiającego:
Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków NIP: 6951399915
Jeśli zaoferowany będzie różny sprzęt, wówczas na fakturze należy wyszczególnić osobno odpowiednie pozycje.
Oprócz wypełnienia formularza elektronicznego, należy wypełnić Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, w którym należy wyszczególnić specyfikację proponowanych sprzętów.
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez platformę zakupową Gminy Bolków, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 7413215
wew. 31 w godzinach pracy Urzędu. tj. od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-04-08 10:01 | Radosław Łukasiński |
UWAGA
Wykonawcy,
Zamawiający
Gmina
Bolków
unieważnia
niniejsze
postępowanie,
ponieważ
cena
najniższej
oferty
przekracza
kwotę,
jaką
Zamawiający
zamierzał
przeznaczyć
na
realizację
Zamówienia. Prowadzący postępowanie Radosław Łukasiński |
2020-04-02 12:49 | Radosław Łukasiński | Odpowiedzi na pytania do postępowania |
2020-04-02 09:05 | Radosław Łukasiński | Zwracam uwagę na konieczność kliknięcia "Potwierdzam" dla każdej złożonej oferty |
Komunikaty