Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z wsparciem w postępowaniach przetargowych w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do Urzędu poprzez wdrożenie e-usług w Powiecie Jaworskim”

Mariusz Żydziak
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Wydział Inwestycji i Funduszy
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2020 21:49:00
Składania : 03-04-2020 15:00:00
Otwarcia : 03-04-2020 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

1. Zamawiający: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-15-25-969, REGON: 390681124,

 zaprasza do złożenia oferty handlowej na:

Opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z wsparciem w postępowaniach przetargowych na wyłonienie wykonawcy/ów w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do Urzędu poprzez wdrożenie e-usług w Powiecie Jaworskim”.

 2. Przedmiot zamówienia – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wsparcia merytorycznego w trakcie realizacji projektu o charakterze informatycznym, poprzez opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia niezbędnego do sporządzenia SIWZ, udziale w postępowaniu przetargowym i w procesie weryfikacji/odbioru zamówionego sprzętu i oprogramowania. Projekt zakłada wdrożenie e-usług z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych bez konieczności wizyty petenta w siedzibie Urzędu.

 Przedmiot zamówienia obejmuje :

 Ø  Zapoznanie się Zleceniobiorcy ze zgromadzoną dokumentacją dotyczącą Projektu, w tym w szczególności z koncepcją techniczną Projektu – specyfikacją zakupywanego sprzętu i systemów informatycznych oraz wskaźników projektu założonych do osiągnięcia,

Ø  Aktualizacja i doprecyzowanie poszczególnych elementów specyfikacji zakupywanego sprzętu i systemów informatycznych w celu przygotowania opisu przedmiotu zamówienia.

Ø  Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia niezbędnego do sporządzenia SIWZ, które umożliwią realizację projektu i osiągnięcie założonych celów i wskaźników. Opis przedmiotu zamówienia powinien być zgodny z zasadami neutralności technologicznej tzn. nie faworyzować żadnej konkretnej technologii, jak również ograniczać możliwości technologicznego wyboru.

Ø  Udzielanie odpowiedzi związanych z przedmiotem zamówienia w trakcie postępowania przetargowego (maksymalnie do 24 godz. od pisemnego wezwania Zamawiającego) za pośrednictwem Zamawiającego.

Ø  Współpracę z Zamawiającym w celu wypracowania oczekiwanych rozwiązań, optymalnych
i uzasadnionych ekonomicznie.  Dokonywanie korekt/aktualizacji Szczegółowego Opisu Zamówienia w uzasadnionych przypadkach, np. w konieczności powtórzenia postępowania przetargowego lub jego części.

Ø  Asysta techniczna  podczas odbioru sprzętu komputerowego. Zleceniobiorca zweryfikuje czy dostarczony sprzęt i systemy informatyczne zgodne są ze specyfikacją i czy są sprawne, a następnie przedstawi Zamawiającemu pisemną opinię/raport.

 Zamawiający w ramach projektu planuje przeprowadzenie zamówień/zamówienia na następujące elementy, na które Wykonawca opracuje Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia :

- zakup systemu kolejkowego dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa

- zakup systemu do obsługi Rady Powiatu (w tym transmisja online)

- zakup serwera

- wdrożenie formularzy na platformie EPUAP (75 szt.)

- przeprowadzenie testów bezpieczeństwa

 

 3. Terminy wykonania zamówienia:

- termin opracowania Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia do 22 maja 2020 r.

- termin wsparcia dla postępowania/postępowań przetargowych - w terminach wynikających z ogłoszenia poszczególnych postępowań (przewidywany termin II kwartał 2020).

- termin asysty podczas odbiorów sprzętu i systemów - w terminach wynikających z umownych ustaleń z dostawcami poszczególnych zamówień (przewidywany termin III lub IV  kwartał 2020).


Z uwagi na okoliczności niezależne od Zamawiającego (np. konieczność powtórzenia postępowań przetargowych) Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia o maksymalnie 6 miesięcy, w części dotyczącej wsparcia dla postępowania przetargowego (odpowiedzi na pytania) oraz asysty podczas odbiorów.

 

4. Opis sposobu obliczenia ceny:

Wykonawca przedstawi  cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.

 

5. Sposób płatnościWykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy w trzech transzach:


- pierwsza - w wysokości 60% wynagrodzenia brutto za opracowanie i przedłożenie uzgodnionego z Zamawiającym Szczegółowego Przedmiotu Opisu Zamówienia (termin umowny 22 maja 2020 r.)

- druga -  w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto za wsparcie w postępowaniu/postępowaniach przetargowych (odpowiedzi na pytania dot. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) -przewidywany termin II kwartał 2020 r.

- trzecia - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto za asystę podczas odbiorów sprzętu i systemów - przewidywany termin III lub IV  kwartał 2020 r.

Płatność w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury, po uprzednim podpisaniu przez strony protokołu odbioru za daną część wykonanej usługi.


6. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: 

Ofertę należy złożyć do dnia 03.04.2020 r. do godz. 15:00 poprzez wypełnienie formularza w niniejszym postępowaniu - wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej. Oferty złożone w inny sposób pozostaną bez rozpatrzenia. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

  7. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony – jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy, w tym okresie: zarządzał lub wykonał usługi doradcze (np. inżyniera kontraktu), na zlecenie zewnętrznego w stosunku do Wykonawcy podmiotu, w ramach co najmniej  2 projektów informatycznych w zakresie wdrożenia e-usług lub podobnych.

W celu potwierdzenia spełniania  warunku, Wykonawcy załączą do oferty (w formie skanów) poświadczenia prawidłowo wykonanych minimum dwóch usług.

8. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % za całość usługi.

9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

b) niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny,

c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania

 

11. Oświadczenia:

- Wykonawca składający ofertę jednocześnie oświadcza, że:

- zapoznał się z  zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie wnosi do niego zastrzeżeń, w razie wybrania jego oferty zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu;

- zdobył wszelkie informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania;

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia. Zobowiązuje się wykonać zadanie  zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Wykona całość zadania w terminach określonych w  zaproszeniu do złożenia oferty;

 zapoznał się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych (załącznik do postępowania).

12Zamówienie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn. zm.).

13. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.pdf pdf 194.29 2020-03-27 14:17:02 Postępowanie

Komunikaty

2020-03-31 15:20 Mariusz Żydziak Szanowni Państwo od momentu opublikowania zaproszenia do składania ofert w niniejszym postępowaniu - treść ogłoszenia uległa pewnym modyfikacjom, dlatego też proszę o dokładne zapoznanie się z aktualnymi zapisami. Osoby/firmy, które złożyły już ofertę mogą ją wycofać i złożyć ponownie.
Z uwagi na ten fakt, termin składania ofert przedłużono do 03.04.2020 r. godz. 15.00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z wsparciem w postępowaniach przetargowych i odbiorach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wsparcia merytorycznego w trakcie realizacji projektu o charakterze informatycznym, poprzez opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, udziale w postępowaniu przetargowym i w procesie weryfikacji /odbioru zamówionego sprzętu i oprogramowania. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1426