Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-03-2020 21:49:00 |
Składania : | 03-04-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 03-04-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY
1.
Zamawiający: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze,
ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-15-25-969, REGON: 390681124,
zaprasza do
złożenia oferty handlowej na:
Opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z wsparciem w
postępowaniach przetargowych na wyłonienie wykonawcy/ów w ramach projektu
„Zwiększenie dostępności do Urzędu poprzez wdrożenie e-usług w Powiecie
Jaworskim”.
2. Przedmiot zamówienia – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wsparcia
merytorycznego w trakcie realizacji projektu o charakterze informatycznym,
poprzez opracowanie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia niezbędnego do
sporządzenia SIWZ, udziale w postępowaniu przetargowym i w procesie weryfikacji/odbioru
zamówionego sprzętu i oprogramowania. Projekt zakłada wdrożenie e-usług z
wykorzystaniem rozwiązań informatycznych bez konieczności wizyty petenta w
siedzibie Urzędu.
Przedmiot zamówienia obejmuje :
Ø Zapoznanie się Zleceniobiorcy ze zgromadzoną dokumentacją dotyczącą
Projektu, w tym w szczególności z koncepcją techniczną Projektu – specyfikacją
zakupywanego sprzętu i systemów informatycznych oraz wskaźników projektu
założonych do osiągnięcia,
Ø Aktualizacja i doprecyzowanie
poszczególnych elementów specyfikacji zakupywanego sprzętu i systemów
informatycznych w celu przygotowania opisu przedmiotu zamówienia.
Ø Przygotowanie w porozumieniu
z Zamawiającym Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia niezbędnego do
sporządzenia SIWZ, które umożliwią realizację projektu i osiągnięcie założonych
celów i wskaźników. Opis przedmiotu zamówienia powinien być zgodny z zasadami
neutralności technologicznej tzn. nie faworyzować żadnej konkretnej
technologii, jak również ograniczać możliwości technologicznego wyboru.
Ø Udzielanie odpowiedzi
związanych z przedmiotem zamówienia w trakcie postępowania przetargowego
(maksymalnie do 24 godz. od pisemnego wezwania Zamawiającego) za pośrednictwem
Zamawiającego.
Ø Współpracę z Zamawiającym w
celu wypracowania oczekiwanych rozwiązań, optymalnych
i uzasadnionych ekonomicznie. Dokonywanie
korekt/aktualizacji Szczegółowego Opisu Zamówienia w uzasadnionych przypadkach,
np. w konieczności powtórzenia postępowania przetargowego lub jego części.
Ø Asysta techniczna
podczas odbioru sprzętu komputerowego. Zleceniobiorca zweryfikuje czy
dostarczony sprzęt i systemy informatyczne zgodne są ze specyfikacją i czy są
sprawne, a następnie przedstawi Zamawiającemu pisemną opinię/raport.
Zamawiający
w ramach projektu planuje przeprowadzenie zamówień/zamówienia na następujące
elementy, na które Wykonawca opracuje Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia :
- zakup systemu kolejkowego dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa
- zakup systemu do obsługi Rady Powiatu (w tym transmisja online)
- zakup serwera
- wdrożenie formularzy na platformie EPUAP (75 szt.)
- przeprowadzenie testów bezpieczeństwa
3. Terminy
wykonania zamówienia:
- termin
opracowania Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia do 22 maja 2020
r.
- termin wsparcia dla postępowania/postępowań przetargowych - w terminach wynikających z ogłoszenia poszczególnych postępowań (przewidywany termin II kwartał 2020).
- termin asysty podczas odbiorów sprzętu i systemów - w terminach wynikających z umownych ustaleń z dostawcami poszczególnych zamówień (przewidywany termin III lub IV kwartał 2020).
Z uwagi na okoliczności
niezależne od Zamawiającego (np. konieczność powtórzenia postępowań przetargowych)
Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia o
maksymalnie 6 miesięcy, w części dotyczącej wsparcia dla postępowania
przetargowego (odpowiedzi na pytania) oraz asysty podczas odbiorów.
4. Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca przedstawi cenę całkowitą brutto obejmującą całość
przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym. Cena ofertowa musi
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w
ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.
5. Sposób płatności: Wykonawca
otrzyma wynagrodzenie za wykonanie
przedmiotu umowy w trzech transzach:
- pierwsza - w wysokości 60% wynagrodzenia brutto za opracowanie
i przedłożenie uzgodnionego z Zamawiającym Szczegółowego Przedmiotu Opisu
Zamówienia (termin umowny 22 maja 2020 r.)
- druga - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto
za wsparcie w postępowaniu/postępowaniach przetargowych (odpowiedzi na pytania
dot. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) -przewidywany termin II kwartał 2020
r.
- trzecia -
w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto za asystę podczas odbiorów sprzętu
i systemów - przewidywany termin III lub IV kwartał 2020 r.
Płatność w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury, po uprzednim
podpisaniu przez strony protokołu odbioru za daną część wykonanej usługi.
6. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Ofertę należy
złożyć do dnia 03.04.2020 r. do godz. 15:00 poprzez wypełnienie formularza w
niniejszym postępowaniu - wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej. Oferty
złożone w inny sposób pozostaną bez rozpatrzenia. Oferty złożone po terminie
pozostaną bez rozpatrzenia.
7. Warunki udziału w
postępowaniu, dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
W postępowaniu
mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania
wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony – jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest
krótszy, w tym okresie: zarządzał lub wykonał usługi doradcze (np. inżyniera
kontraktu), na zlecenie zewnętrznego w stosunku do Wykonawcy podmiotu, w ramach
co najmniej 2 projektów informatycznych w zakresie wdrożenia e-usług lub
podobnych.
W celu
potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawcy załączą do oferty (w formie
skanów) poświadczenia prawidłowo wykonanych minimum dwóch usług.
8. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy
wyborze oferty: cena - 100 % za całość usługi.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz
częściowych.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny,
b) niewybrania
żadnej oferty bez podania przyczyny,
c) pozostawienia
bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania
11. Oświadczenia:
- Wykonawca
składający ofertę jednocześnie oświadcza, że:
- zapoznał się
z zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie
wnosi do niego zastrzeżeń, w razie wybrania jego oferty zobowiązuje się do
realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu;
- zdobył wszelkie
informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania
oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia. Zobowiązuje się wykonać zadanie zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Wykona całość zadania w terminach określonych w zaproszeniu do złożenia oferty;
- zapoznał się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych (załącznik do postępowania).
12. Zamówienie
prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn. zm.).
13. Zamawiający
wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
W przypadku
pytań:
- merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość"
- związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
2020-03-31 15:20 | Mariusz Żydziak |
Szanowni
Państwo
od
momentu
opublikowania
zaproszenia
do
składania
ofert
w
niniejszym
postępowaniu
-
treść
ogłoszenia
uległa
pewnym
modyfikacjom,
dlatego
też
proszę
o
dokładne
zapoznanie
się
z
aktualnymi
zapisami.
Osoby/firmy,
które
złożyły
już
ofertę
mogą
ją
wycofać
i
złożyć
ponownie. Z uwagi na ten fakt, termin składania ofert przedłużono do 03.04.2020 r. godz. 15.00. |
Komunikaty