Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2020 12:56:00 |
Składania : | 29-05-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-05-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców.
Postępowanie nr KA-DZP.362.2.42.2020 prowadzone jest przez Zamawiającego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
b) wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Wykaz usług;
c) dowody określające, czy usługi wykazane w Załączniku nr 2 zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty (referencje);
d) polisa OC wraz z dowodami opłaty składek;
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
f) ew. informacja o zwolnieniu z VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 36 80 491 z osobą prowadzącą niniejsze postępowanie: pracownik Działu Zamówień Publicznych Pan Łukasz Lisik.
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że z uwagi na przyjęte środki zapobiegawcze przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2 Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu od dnia 17.03.2020 roku do odwołania będzie pracował w ograniczonym zakresie w formie dyżurów, wyłącznie w godzinach 09.00-14.00. Kontakt telefoniczny z dyżurującym pracownikiem Działu Zamówień Publicznych jest możliwy tylko w podanych godzinach. Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html.
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-05-29 13:58 | Łukasz Lisik | informacja o unieważnieniu postępowania |
2020-04-02 16:40 | Łukasz Lisik |
Informacja
o
zmianie
terminu
składania
ofert
i
zmianie
terminu
wykonania
przedmiotu
zamówienia
2_042_2020 zapytanie [...].pdf |
Komunikaty