Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OAG.2510.1.2020 Remont części pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miasta w Czarnkowie

Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2020 13:46:00
Składania : 27-03-2020 12:00:00
Otwarcia : 27-03-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe Remont parteru.pdf pdf 120.07 2020-03-10 13:46:00 Postępowanie
Rys. 1 Rzut parteru UM Czarnków.pdf pdf 128.99 2020-03-10 13:46:00 Postępowanie
UM Czarnków Rys.2 Remont parter.pdf pdf 316.55 2020-03-10 13:46:00 Postępowanie
Dodatkowe uwagi i wytyczne do remontu UM Czarnków.pdf pdf 414.53 2020-03-10 13:46:00 Postępowanie
Przedmiar robót.pdf pdf 1112.4 2020-03-10 13:46:00 Postępowanie
STWiOR.pdf pdf 268.55 2020-03-10 13:46:00 Postępowanie
Informacja o uniewaznieniu postepowania.pdf pdf 350.94 2020-04-02 10:24:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-04-02 10:24 Jan Maksim Dzień dobry!
Zawiadamiamy, że postępowanie pod nazwą: "Remont części pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miasta w Czarnkowie" zostało unieważnione z powodu przekroczenia kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizacje zamówienia. Serdecznie dziękujemy za wzięcie udziału w postępowaniu. Oficjalne pismo o unieważnieniu postępowania zostało załączone do niniejszej wiadomości.
Jan Maksim
Urząd Miasta Czarnków

Informacja o uniewaz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont pomieszczeń Proszę wpisać całkowitą wartość oferty wynikającą z kosztorysu ofertowego. Proszę o dołączenie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego przedmiaru robót. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 29.05.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 569