Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BR.271.13.2020 Zakup i dostawa stołów i ławek festynowych na potrzeby sołectwa Trzebnik i Sokolniki / Gmina Łagiewniki.

Aneta Tyniec
Gmina Łagiewniki
Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2020 10:56:00
Składania : 13-03-2020 12:00:00
Otwarcia : 13-03-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

1.      Zmawiający

Gmina Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki zaprasza do składania ofer:

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołów i ławek festynowych na potrzeby sołectwa Trzebnik i Sokolniki.

 

1.       Trzebnik: Zakup 3 kpl (stołów i ławek festynowych)

Stoły o wym. 180 cm x70cm, blat grubość 24 mm

1.       Drewno sosnowe lakierowane

2.       Stelaż z kątownika hutniczego

3.       Zatrzask przytrzymujący nogi

4.       Łatwe składanie

5.       Kolor stelaża zielony

Ławki o wym. 180 cm x25cm, siedzisko grubość 28 mm

1.       Drewno sosnowe lakierowane

2.       Stelaż z kątownika hutniczego

3.       Zatrzask przytrzymujący nogi

4.       Łatwe składanie

5.       Kolor stelaża zielony

 

2.       Sokolniki:  5 szt.

Stoły o wym. 180 cm x70cm, blat grubość 24 mm

1.       Drewno sosnowe lakierowane

2.       Stelaż z kątownika hutniczego

3.       Zatrzask przytrzymujący nogi

4.       Łatwe składanie

5.       Kolor stelaża zielony

 

3.  Termin wykonania zamówienia, warunki płatności, rozliczenia.

 

1) Zamówienia realizowane przez Zamawiającego za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl to znaczy, że nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy.

 

2) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 

3) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a oferowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

 

4) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 30 dni od zakończenia postępowania.

 

5) Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 14 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

 

7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.

 

8) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

 

9) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

 

10)    Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 30.04.2020r.

 

11) Osoba do kontaktu: Aneta Tyniec tel. 74 66 33 413

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 74 66 33 413

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_1_formularz_ofertowy stoły i ławki.doc doc 38.5 2020-03-10 10:56:00 Postępowanie
zalacznik_2_zgoda_na_przetwarzanie_danych.docx docx 16.01 2020-03-10 10:56:00 Postępowanie
zapytanie ofert Trzebnik Sokolniki.pdf pdf 580.65 2020-03-10 11:01:52 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zestawy stoły i ławki Trzebnik opis w załączniku 3 kpl. - (0)
2 Stoły Sokolniki opis w załączniku 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30.04.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 380