Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2020 14:24:00 |
Składania : | 12-03-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego wsi Mysłów, gmina Bolków, województwo dolnośląskie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki – traktorka, o niżej podanych parametrach minimalnych:
Zakładane parametry techniczne:
Miejsce
dostawy: Mysłów 55, 59-420 Bolków, telefon kontaktowy do Sołtysa: 731 144 455
Termin
realizacji zamówienia: dostawa
sprzętu do dnia 30 kwietnia 2020 roku.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają w sprzedaży fabrycznie nowy zamawiany sprzęt.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony sprzęt udzielił gwarancji jakości wynoszącej 24 miesiące od dnia ostatecznego odbioru.
Cena ofertowa brutto winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym dostawę pod wskazany w pkt. 2. adres.
Faktura VAT winna być wystawiona na Zamawiającego:Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków NIP: 6951399915
Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający markę i model zaproponowanej kosiarki oraz opis umożliwiający porównanie parametrów z parametrami minimalnymi opisanymi w pkt. 1.
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez platformę zakupową Gminy Bolków, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 7413215
wew. 31 w godzinach pracy Urzędu. tj. od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-03-17 11:28 | Radosław Łukasiński | Protokół str. 2 i zestawienie oferentów |
2020-03-17 10:25 | Radosław Łukasiński | Protokół z wyboru wykonawcy |
Komunikaty