Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2020 13:05:00 |
Składania : | 09-03-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-03-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 na:
„Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2020 r. do 31 marca 2023 r.”
II. Zakres przedmiotowy zamówienia:
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2020 r. do 31 marca 2023 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
IV. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostępu do sieci Internet:
a) symetryczne łącze o gwarantowanej przepustowości download/upload 1/1 Gb/s,
b) publiczna adresacja IP – 1 klasa adresowa (256 adresów),
c) 24 godzinny dostęp do usługi,
d) SLA na poziomie 99,8%,
e) czas reakcji na zgłoszenie 2 godz. , czas usunięcia awarii maksymalnie 8 godzin od chwili zgłoszenia,
f) Wykonawca dostarczy statystyki MRTG (Multi Router Traffic Grapher) w formie elektronicznej na każde żądanie Zamawiającego w okresie trwania umowy,
g) miejsce świadczenia usługi: 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14,
V. Termin wykonania zamówienia: od 1 kwietnia 2020 r. do 31 marca 2023 r.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VII. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VIII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. Termin składania ofert upływa dnia 9.03.2020 r. o godz. 10.00. Oferty należy dostarczyć
a) elektronicznie na portalu https://platformazakupowa.pl/
b) Termin związania ofertą – 14 dni.
c) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Szymon Grabowski – w zakresie technicznym projektu,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-03-16 10:33 | Anna Bardzik | Powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej |
2020-03-06 10:52 | Anna Bardzik | Szanowni Państwo, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawców. |
Komunikaty