Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.264.4.2020 Usługa wykonania przeglądów systemów klimatyzacji Daikin, Hireff, LG i Fujitsu wraz ze sprawdzeniem szczelności układów, które zawierają powyżej 3 kg czynnika chłodniczego (system Daikin, Hireff), w budynku w Płocku ul. Kolegialna 19.

Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2020 12:29:00
Składania : 06-03-2020 12:00:00
Otwarcia : 06-03-2020 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.   Zamawiający:

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock

 2.   Przedmiot zamówienia:

Usługa wykonania przeglądów systemów klimatyzacji Daikin, Hireff, LG i Fujitsu wraz ze sprawdzeniem szczelności układów, które zawierają powyżej 3 kg czynnika chłodniczego (system Daikin, Hireff), w budynku w Płocku ul. Kolegialna 19, według poniższych Części:

 Ø Część I – system klimatyzacji Daikin

-      59 sztuk  jednostek wewnętrznych,

-      4 agregatów zewnętrznych – każdy agregat posiada powyżej 3 kg czynnika chłodzącego R410A

 Ø Część II – system klimatyzacji Hireff:

-      2 sztuki  jednostek wewnętrznych,

-      każdy agregat posiada powyżej 3 kg czynnika chłodzącego R410A

Ø Część III – system klimatyzacji LG:

-      2 sztuki  jednostek wewnętrznych,

-      2 sztuki jednostek zewnętrznych

Ø Część IV – klimatyzator Fujitsu:

-      1 sztuka  jednostki wewnętrznej

-      1 sztuka jednostki zewnętrznej

Zamawiający dopuszcza złożenie oddzielnej oferty na każdy z ww. systemów klimatyzacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV -  50730000-1 usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.

3.     Termin realizacji zamówienia:

Umowa zostanie podpisana na 20 miesięcy, tj. od dnia 01 maja 2020 r. do 31 grudnia 2021 r.

4.   Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:

Pani Wioletta Górecka, tel. 24 267 84 80, e-mail: w.gorecka@mwomp.pl - w zakresie przedmiotu umowy

Pan Daniel Igielski, tel. 695 696 206, e-mail: d.igielski@mwomp.pl - w zakresie prowadzonej procedury

5.   Kryteria oceny ofert:

Cena 100 % - za wykonanie usługi przeglądów

6.   Oferta powinna zawierać

Cenę usługi oraz wszystkie pozostałe informacje zawarte w formularzu oferty – oddzielnie dla każdego systemu klimatyzacji

7.   Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN

8. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:

1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

9.   Miejsce i termin złożenia ofert - UWAGA! OFERTY SKŁADANE SĄ TYLKO W FORMIE PAPIEROWEJ.

 Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego, do dnia 06.03.2020 roku, do godziny 1200. Na kopercie należy umieścić napis – OFERTA NA USŁUGĘ PRZEGLĄDÓW KLIMATYZACJI KLIMATYZACJA 19.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy - klimatyzacja Daikin Kolegialna 19.doc doc 55.5 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
Formularz cenowy - klimatyzacja HIREF Kolegialna 19.doc doc 56 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
Formularz cenowy - klimatyzacja LG Kolegialna 19.doc doc 53.5 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
Formularz cenowy - klimatyzator FUJITSU Kolegialna 19.doc doc 54.5 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
projekt umowy -klimatyzatory Płock Daikin.doc doc 80 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
projekt umowy -klimatyzatory Płock Fujitsu.doc doc 78 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
projekt umowy -klimatyzatory Płock Hiref.doc doc 78 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
projekt umowy -klimatyzatory Płock LG.doc doc 78 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - wytyczne.docx docx 24.5 2020-02-20 12:29:00 Postępowanie
Formularz cenowy - klimatyzacja Daikin Kolegialna 19.doc doc 55.5 2020-02-20 12:29:00 Przedmiot zamówienia
Formularz cenowy - klimatyzacja HIREF Kolegialna 19.doc doc 56 2020-02-20 12:29:00 Przedmiot zamówienia
Formularz cenowy - klimatyzacja LG Kolegialna 19.doc doc 53.5 2020-02-20 12:29:00 Przedmiot zamówienia
Formularz cenowy - klimatyzator FUJITSU Kolegialna 19.doc doc 54.5 2020-02-20 12:29:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie o zakończeniu zapytania ofertowego - serwis klimatyzacji Kolegialna 19.pdf pdf 224.25 2020-03-13 09:36:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-03-13 09:36 Urszula Żołek W załączniku zamieszczono treść ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o zakończ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I – system klimatyzacji Daikin należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia dla Części I

Formularz cenowy - k [...].doc

1 usługa - (0)
2 Część II – system klimatyzacji Hireff: należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia dla Części II

Formularz cenowy - k [...].doc

1 usługa - (0)
3 Część III – system klimatyzacji LG: należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia dla Części III

Formularz cenowy - k [...].doc

1 usługa - (0)
4 Część IV – klimatyzator Fujitsu: należy podać łączną cenę za całość przedmiotu zamówienia dla Części IV

Formularz cenowy - k [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - zgodnie z formularzem oferty oraz warunkami prowadzonego postępowania odpowiednio dla danej części (0)
4 Dodatkowe koszty - zgodnie z formularzem oferty odpowiednio dla danej części (0)
5 certyfikat, uprawnienia - zgodnie z formularzem oferty odpowiednio dla danej części (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 458