Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-02-2020 15:12:00 |
Składania : | 21-02-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 21-02-2020 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, e-mail: gk@um.krosno.pl,
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.:
„Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2020 roku”
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżących prac remontowych wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2020 roku zgodnie z poniższym zakresem prac:
Montaż nowych blach trapezowych.
Montaż nowych blach płaskich.
Prostowanie zdeformowanych powyginanych blach trapezowych i płaskich na wiatach.
Montaż nowych płyt z poliwęglanu 2 komorowego o grubości 12 mm.
Wykonanie nowych listew drewnianych na siedzisku ławki.
Przeniesienie wiat przystankowych na nowo wyznaczone miejsca na terenie Gminy Miasto Krosno wg. wskazań Zamawiającego.
Demontaż wiat przystankowych, przewiezienie zdemontowanych elementów metalowych do skupu złomu.
Montaż nowych szyb (szkło bezpieczne dwukrotnie foliowane o grubości 6,5 mm i 8,5 mm).
Malowanie konstrukcji wiat (słupki, kątowniki, płaskowniki).
Malowanie blach usytuowanych na bocznych i tylnych ścianach oraz na zadaszeniu wiat.
Malowanie listew drewnianych przytwierdzonych do ławeczek (średnie wymiary 1 listwy: 360 cm x 8cmx 3cm).
Ułożenie płytek chodnikowych/kostki brukowej o grubości 6 cm w obrębie wiaty przystankowej.
Montaż nowych tablic informacyjnych z nadrukowanymi nazwami i numerami przystanków, z płyty kompozytowej, aluminiowej o gr. 3 mm, o wymiarach 12 x 120 cm, napis zabezpieczony laminatem.
Montaż rozkładów jazdy przekazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność ze SST i poleceniami Inspektora.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT;
2. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian - wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy, prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, przyczyny formalne,
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Szczegółowa specyfikacja techniczna,
2. Załącznik nr 2 – Druk oferty,
3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy,
4. Załącznik nr 4 – Wykaz cen czynników produkcji do oferty.
Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem tel. 13 47 43 665 (osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2, pok. Nr 26 w godz. 730 do 1530),
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty