Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-02-2020 12:45:00 |
Składania : | 27-02-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.1843 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie
robót budowlanych polegających na budowie elementów małej architektury i
urządzeniu polany rekreacyjnej na terenie pomiędzy ul. Gniewkowską, Płowiecką i
Cmentarną na oś. Glinki-Rupienica
w Bydgoszczy (działka 1/33
obr.154 własność Gminy Bydgoszcz).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót ziemnych i przygotowawczych,
2) zaprojektowanych dojść i utwardzeń,
3) nawierzchni trawiastej – urządzenie polany rekreacyjnej,
4) dostawy i montażu elementów małej architektury (wraz z fundamentami),
5) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach
6) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z
1) dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 j.t. z póżn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3 Wymagania przedmiotowe (dot. elementów małej architektury):
1) oferowane urządzenia i elementy powinny być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 3 lata gwarancję urządzeń, ich montażu, serwis gwarancyjny,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji),informacji dotyczących instalacji – jej bezpieczeństwa.
2.4 Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2.5 Załączniki do ogłoszenia:
1) załącznik pn. Podział ceny na składniki - do wypełnienia przez Wykonawcę,
2) wzór umowy,
3) dokumentacja projektowa,
4) zdjęcie terenu inwestycji – 2 ujęcia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od podpisania umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Lilianna Jasiek, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 271
Piotr Dorenda, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 473
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia 27.02.2020r. o godz. 1000
6.1 Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”,
2) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji;
3) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej;
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
6.3. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:
1) stosownych informacji udostępnionych przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji,
2) szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania.
DYREKTOR/ Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
2020-02-28 12:11 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
Komunikaty