Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-02-2020 09:52:00 |
Składania : | 25-02-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Gminy Bolków informujemy o zaproszeniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenie usługi pn.: Administrowanie strefą płatnego parkowania oraz obsługa
i utrzymanie toalet miejskich przy ul. Bolka i przy ul. Rycerskiej 1-7 w Bolkowie
1. W zakres administrowania strefą płatnego parkowania wchodzi sprzedaż biletów parkingowych osobom parkującym samochody w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Bolkowa, obejmującej ulice:
- Reymonta,
- Niepodległości na odcinku od Rynku do skrzyżowania z ulicą Kamiennogórską,
- parkingi przy ul. Poprzecznej,
- parking przy ul. Bolka,
Zasady poboru opłat reguluje uchwała nr XIV/102/19 Rady Miejskiej w Bolkowie z dnia 23 grudnia 2019 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wysokości stawek oraz sposobu pobierania opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w Bolkowie.
Do obowiązków Wykonawcy, ramach zadania należy:
· Sprzedaż parkującym samochody w Strefie płatnego parkowania, przekazanych przez Zamawiającego biletów parkingowych o nominałach (0,20zł, 0,40zł, 1zł, 2zł, 3zł, 25zł), a także zaznaczenie daty i godziny parkowania - ostemplowania i rejestracji biletów dokona odpowiedzialny merytorycznie pracownik tut. Urzędu.
· Wszystkie przekazane druki biletów podlegają sprzedaży i rozliczeniu w okresie obowiązywania niniejszej umowy. W przypadku nie rozliczenia się ze sprzedaży bloczka o zarejestrowanym nominale, Wykonawca będzie obciążony kwotą zgodną z jego nominałem oraz zostanie naliczona kara umowna za nienależyte wykonywanie obowiązków, zgodna z zapisem w § 8 Umowy.
· Letnie i zimowe utrzymanie czystości na wydzielonych parkingach (codzienne usuwanie zanieczyszczeń po użytkownikach tych miejsc, w tym plam oleju, w okresie jesiennym grabienie i wywóz liści, zimą odśnieżanie, w szczególności miejsc dla osób niepełnosprawnych, itp.).
· Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym, zapewniającym widoczność, oznakowania miejsc parkingowych, w szczególności informacji o wysokości opłat.
· Posiadanie identyfikatora uprawniającego do pobierania opłaty parkingowej.
2. W zakres obsługi i utrzymania toalet miejskich zlokalizowanych a) w Bolkowie przy ul Rycerskiej 1-7 na poziomie piwnic oraz b) obok parkingu przy ul. Bolka w Bolkowie wchodzi: pobieranie opłat, dbanie o czystość w szalecie oraz wokół szaletu oraz zapewnienie oświetlenia i ciepłej i zimnej wody użytkowej, odprowadzenia ścieków, a także ponoszenie opłat za wszystkie media.
UWAGA:
toaleta przy ul. Rycerskiej 1-7 jest obecnie w remoncie i zostanie
protokolarnie przekazana wykonawcy po jego zakończeniu najpóźniej dnia 1 czerwca
2020 roku.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach
niniejszego zamówienia należy wyremontowanie na własny koszt toalety przy ul.
Bolka, zgodnie z zakresem przedstawionym w załączonym przedmiarze robót. Prace
remontowe winny zakończyć się do dnia 1 czerwca 2020 roku.
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia opisuje załączone ogłoszenie.
Kryterium: Najniższa prowizja ze sprzedanych biletów, tj. cena brutto - 100%
Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Gminy Bolków
w terminie: do godz. 900 dnia 25 lutego 2020 roku.
Zamawiający wymaga:
- Jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną, wówczas jest zobowiązany przez cały okres trwania umowy prowadzić działalność gospodarczą,
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zadania: od dnia 1 marca 2020 roku do dnia 28 lutego 2023 roku.
Dodatkowe wymagania dotyczące złożenia oferty:
- cenę oferty należy przedstawić w postaci procentowej miesięcznych wpływów ze sprzedaży biletów parkingowych brutto, którą Wykonawca odprowadzi wpłacając na konto Zamawiającego. Pozostała kwota, to zysk Wykonawcy. (Jeżeli Oferent wyliczy, iż wpływy ze sprzedaży biletów nie pokryją kosztów działalności może wskazać 100% + miesięczna dopłata w wysokości brutto ….. zł). W przypadku, gdy oferent proponuje tylko procentowy zysk od sprzedanych biletów, w pozycji cena wpisuje 0 zł.
- Uwaga, zgodnie z wyliczeniem Zamawiającego, biorąc pod uwagę konieczność przeprowadzenia remontu toalety przy ul. Bolka na koszt wykonawcy, minimalny możliwy zysk Wykonawcy ustalono na poziomie ok. 50% wartości sprzedanych biletów. W związku z powyższym propozycje Oferentów poniżej tej wartości mogą zostać zbadane w zakresie rażąco niskiej ceny.
- rozliczenie z Wykonawcą odbędzie się na podstawie comiesięcznych faktur,
- płatność przelewem do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub telefonicznie pod nr tel. 75 7413213 wew. 31 w godzinach pracy Urzędu - Kierownik Referatu Rozwoju Gminy i Inwestycji - Radosław Łukasiński
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-02-26 13:54 | Radosław Łukasiński | W załączeniu protokół z wyboru wykonawcy |
Komunikaty