Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług w zakresie napraw oraz konserwacji sprzętu przeciwpożarowego rozmieszczonego w budynkach Szkoły Policji w Słupsku (o wartości szacunkowej do 30.000 euro).

Ireneusz Pawłoś
Szkoła Policji w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2015 14:03:36
Składania : 03-06-2015 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU

1) Zakupy Szkoły Policji w Słupsku wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.

3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

5) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Szkoła Policji w Słupsku odsyła towar na koszt wykonawcy.

6) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy, jednak jeśli tak będzie to Szkoła Policji w Słupsku opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus informacje o wyniku.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

Dostawca składając ofertę oświadcza, że:
1.oferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego,
2.ogólne warunki umowy zostały przeze niego zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązuję się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
3.prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem,
4.posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu,
5.jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
6.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
7.zagwarantuj sprawność badanego i naprawianego sprzętu przez okres min. 12 miesięcy
8.w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu.

Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych na realizację jakiejkolwiek części zamówienia oraz zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego.

Załączniki do zapytania ofertowego stanowiące jego integralną część:
formularz ofertowy – załącznik nr 1,
ogólne warunki umowy – załącznik nr 2.

Dodatkowych informacji udziela
Arkadiusz Suwała tel. 601 169 336
Ireneusz Pawłoś, tel. 505 500 533


UWAGA!!!
W ramach realizacji przyszłej umowy Zamawiający przewiduje możliwość stosowania prawa opcji. Wobec tego Zamawiający gwarantuje wykonanie usług dotyczących napraw oraz badania UDT sprzętu gaśniczego jak również wykonania prób ciśnieniowych i badania wydajności hydrantów wewnętrznych w określonych w załączniku nr 1 wielkościach minimalnych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc 0 2015-05-29 14:03:36 Postępowanie
Załącznik nr 2 - ogólne warunki umowy.doc 0 2015-05-29 14:03:36 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd gaśnic proszkowych GP-1x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 92 szt. - (0)
2 Przegląd gaśnic proszkowych GP-4x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 308 szt. - (0)
3 Przegląd gaśnic proszkowych GP-6x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 540 szt. - (0)
4 Przegląd gaśnic proszkowych GP-12x/x (BC, ABC) Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 24 szt. - (0)
5 Przegląd gaśnic śniegowych GS 5zm Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 76 szt. - (0)
6 Przegląd agregatów śniegowych ASL 30 Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 4 szt. - (0)
7 Przegląd urządzeń gaśniczych GSE 2x Ilość sprzętu do przeglądu stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości przeglądów w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 4, w terminach: czerwiec 2015 r., czerwiec 2016 r., czerwiec 2017 r., czerwiec 2018 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 40 szt. - (0)
8 Naprawa gaśnic proszkowych GP-1x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 23 szt. - (0)
9 Naprawa gaśnic proszkowych GP-4x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 77 szt. - (0)
10 Naprawa gaśnic proszkowych GP-6x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 135 szt. - (0)
11 Naprawa gaśnic proszkowych GP-12x/x (BC, ABC) Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 6 szt. - (0)
12 Naprawa gaśnic śniegowych GS 5zm Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 19 szt. - (0)
13 Naprawa agregatów śniegowych ASL 30 Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 1 szt. - (0)
14 Naprawa urządzeń gaśniczych GSE 2x Ilość sprzętu do naprawy stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości napraw w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać ewentualną wymianę środka gaśniczego oraz wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Naprawy, w tym napełnianie sprzętu gaśniczego będą wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 10 szt. - (0)
15 Badanie UDT gaśnic proszkowych GP-1x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 23 szt. - (0)
16 Badanie UDT gaśnic proszkowych GP-4x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 77 szt. - (0)
17 Badanie UDT gaśnic proszkowych GP-6x/z (BC, ABC) Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 135 szt. - (0)
18 Badanie UDT gaśnic proszkowych GP-12x/x (BC, ABC Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 6 szt. - (0)
19 Badanie UDT gaśnic śniegowych GS 5zm Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 19 szt. - (0)
20 Badanie UDT agregatów śniegowych ASL 30 Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 1 szt. - (0)
21 Badanie UDT urządzeń gaśniczych GSE 2x Ilość sprzętu do badania UDT stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości badań UDT w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1. Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Przekazanie sprzętu gaśniczego do Urzędu Dozoru Technicznego celem przeprowadzania badań dla potwierdzenia spełnienia wymagań sprzętu, będzie odbywało w zależności od potrzeb, jednak nie częściej niż 1 raz w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego, określonych w załączniku nr 1 10 szt. - (0)
22 Próba ciśnieniowa i badanie wydajności hydrantów wewnętrznych Ilość sprzętu do przeprowadzenia próby ciśnieniowej i badania wydajności stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości prób ciśnieniowych oraz badań wydajności w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 3, w terminach: listopad 2015 r., listopad 2016 r., listopad 2017 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. Uwaga: Próby ciśnieniowa i badanie wydajności hydrantów wewnętrznych będą wykonywane przy uwzględnieniu minimalnych ilości sprzętu gaśniczego określonych w załączniku nr 1 231 szt. - (0)
23 Próba ciśnieniowa węży hydrantowych Ø 25 Ilość sprzętu do przeprowadzenia próby ciśnieniowej stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości prób ciśnieniowych w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1, w terminie: czerwiec 2015 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 10 szt. - (0)
24 Próba ciśnieniowa węży hydrantowych Ø 52 Ilość sprzętu do przeprowadzenia próby ciśnieniowej stanowi iloczyn rzeczywistej ilości posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i ilości prób ciśnieniowych w okresie obowiązywania umowy, których w tym przypadku będzie 1, w terminie: czerwiec 2015 r., Zaoferowane ceny mają uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dojazdu. 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - - (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 292