Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-02-2020 12:51:00 |
Składania : | 09-03-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-03-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy Kórnik informujemy o
postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest
przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie
ofert na dostawę mównicy
mobilnej z nagłośnieniem dla potrzeb
Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
- producent: Monacor, Denon, inne;
- precyzyjna elektroniczna zwrotnica oraz limiter;
- 2-kanałowy mikser audio;
- dołączony mikrofon typu "gęsia szyja" ze
złączem XLR w podstawie;
- wejścia liniowe RCA oraz 3,5 mm;
- symetryczne wyjście liniowe XLR;
- dołączone oświetlenie LED z 4-pinowym złączem XLR w
podstawie;
- port USB do ładowania;
- gniazda prądu zmiennego;
- skuteczność minimalna (@1m): 106dB;
- masa własna do 25kg;
- możliwość zamieszczenia logotypu Zamawiającego na
froncie;
- gwarancja minimum 2 lata.
Osoby
uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) Iwona Pawłowicz-Napieralska, koordynator@kornik.pl, tel. 61 8-170-411 wew. 612,
2) Bartosz Przybylski, bip@kornik.pl, tel. 61 8-170-411 wew. 596,
Warunki przystąpienia do postępowania są zawarte w Formularzu oferty
stanowiącym załącznik do postępowania.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż w związku z wejściem w
życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i
usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1
listopada 2019 r. będzie dokonywać płatności od 15.000,-zł brutto należnego
wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności
tzw. "split payment".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 61 8 170 411 wew. 596
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty