Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa mebli do KP w Rumi (z montażem i wniesieniem).

Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2020 12:14:00
Składania : 14-02-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Adres dostawy : Komisariat Policji w RUMI ul.Hieronima Derdowskiego 43, 84-230 Rumia




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt nr tel. 58-32-14-828

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
regulamin Open Nexus.pdf pdf 110.34 2020-02-11 12:14:00 Postępowanie
SZAFKA ETAŻERKA.doc doc 36.5 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
KOMODA.doc doc 39 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
REGAŁ BIUROWY.doc doc 52.5 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
STÓŁ 4.doc doc 25.5 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
STOLIK.doc doc 24 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
STOLIK OKRĄGŁY.doc doc 30.5 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
SZAFA BIUROWA.doc doc 25.5 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
SZAFA UBRANIOWA 1D.doc doc 26 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
SZAFA BIUROWO-UBRANIOWA 2D.doc doc 26 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
REGAŁ NA KONTROLKI.doc doc 29 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
SZAFKA POD KSERO.doc doc 24.5 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia
WIESZAK WISZĄCY.doc doc 37 2020-02-11 12:14:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 SZAFKA ETAŻERKA opis w załączniku

SZAFKA ETAŻERKA.doc

24 szt. - (0)
2 KOMODA opis w załączniku

KOMODA.doc

1 szt. - (0)
3 REGAŁ BIUROWY opis w załączniku

REGAŁ BIUROWY.doc

4 szt. - (0)
4 STÓŁ 4 OSOBOWY opis w załączniku

STÓŁ 4.doc

2 szt. - (0)
5 STOLIK opis w załączniku

STOLIK.doc

1 szt. - (0)
6 STOLIK OKRĄGŁY opis w załączniku

STOLIK OKRĄGŁY.doc

1 szt. - (0)
7 SZAFA BIUROWA opis w załączniku

SZAFA BIUROWA.doc

2 szt. - (0)
8 SZAFA UBRANIOWA 1 DRZWIOWA opis w załączniku

SZAFA UBRANIOWA 1D. [...].doc

29 szt. - (0)
9 SZAFA BIUROWO-UBRANIOWA 2 DRZWIOWA opis w załączniku

SZAFA BIUROWO-UBRANI [...].doc

2 szt. - (0)
10 REGAŁ NA KONTROLKI opis w załączniku

REGAŁ NA KONTROLKI.d [...].doc

1 szt. - (0)
11 SZAFKA POD KSERO opis w załączniku

SZAFKA POD KSERO.doc

3 szt. - (0)
12 WIESZAK WISZĄCY opis w załączniku

WIESZAK WISZĄCY.doc

1 szt. - (0)
13 ZEGAR ścienny na baterię (bateria w zestawie), obramowanie w kolorze aluminium, cyferblat jasny 6 szt. - (0)
14 KOSZ NA ŚMIECI CURVER Dominik lub Flip Bin 25L kolor srebrny/grafit 30 szt. - (0)
15 LAMPKA BIUROWA Kanlux Basic ISTI LED 1-9 W 600lm 220-240V kolor czarny 37 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 798