Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-02-2020 09:03:00 |
Składania : | 17-02-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 17-02-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu
Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Gdańskiego zaprasza do złożenia
oferty na: wykonanie usługi związanej
z utrzymaniem oznakowania
pionowego i poziomego na drogach
powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2020 r.
1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest:
ZADANIE NR 1 – OZNAKOWANIE PIONOWE
Zakres robót i usług obejmuje:
- zakupienie na koszt Wykonawcy znaków drogowych, słupków i obejm do mocowania znaków: wymiary znaków drogowych - grupa wielkości znaków „średnie”, liternictwo, symbole i kolorystyka i inne wg Rozporządzenia;
- wykonanie konstrukcji do znaków drogowych;
- ustawienie słupków do znaków;
- zamocowanie tablic znaków drogowych;
- ustawienie słupków z rur stalowych f70 mm;
- przymocowanie tablic znaków drogowych do słupków lub masztów.
Znak pionowy - znak wykonany w postaci tarczy lub tablicy z napisami albo symbolami, zwykle umieszczony na konstrukcji wsporczej.
Tarcza znaku - element konstrukcyjny, na powierzchni którego umieszczana jest treść znaku.
Tarcza może być wykonana z różnych materiałów (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.) - jako jednolita lub składana.
Producent zakupionych materiałów tj. znaków drogowych winien posiadać:
- certyfikat uprawniający do oznakowania wyrobów znakiem bezpieczeństwa B dla znaków drogowych pionowych nie odblaskowych i odblaskowych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego,
- świadectwo kwalifikacji dot. produkcji znaków i tablic drogowych oraz wykonywania pionowego oznakowania dróg wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania rejonu robót zgodnie z Rozporządzeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna oraz wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji oznakowania pionowego w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej.
UWAGA: W przypadku uszkodzenia oznakowania pionowego, stwarzającego sytuację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wykonawca winien je naprawić lub wymienić w ciągu 24 h od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
ZADANIE NR 2 – OZNAKOWANIE POZIOME
Oznakowanie poziome - znaki drogowe poziome, umieszczone na nawierzchni w postaci linii ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni.
Zakres robót i usług obejmuje:
- Malowanie mechaniczne /odnawianie cienkowarstwowo linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych, przerywanych, linii na przejściach dla pieszych, strzałek i innych znaków w ilości do 7.500 m² - farbą białą. Materiałami do znakowania są przede wszystkim farby jednoskładnikowe rozpuszczalnikowe, farby typu HS - high solid, farby wodorozcieńczalne, farby szybkoschnące, farby dwuskładnikowe chemoutwardzalne nakładane warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna i wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2020r.
3. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16, pokój nr 209, tel. (058) 773-12-24.
4. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 100%.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
6. Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest* przyjmującym zlecenie lub świadczącym
usługi w rozumieniu art.1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (* niewłaściwe skreślić)
*Zgodnie z treścią art.1 pkt 1 b ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przyjmującym zlecenie lub świadczącym usługi jest:
a) osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej albo w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niezatrudniająca pracowników lub niezawierająca umów ze zleceniobiorcami albo
b) osoba fizyczna nie wykonująca działalności gospodarczej - która przyjmuje zlecenie lub świadczy usługi na podstawie umów, o których mowa w art. 734 i art. 750ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny zwanej dalej "Kodeksem cywilnym", na rzecz przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze albo na rzecz innej jednostki organizacyjnej, w ramach prowadzonej przez te podmioty działalności.
7. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zmianie swojego statusu, o którym mowa w ust. 6 niniejszego zapytania, w takim przypadku strony dokonają odpowiednich zmian w umowie.
8. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia – nie wymagany.
10.
Warunki gwarancji:
Zadanie nr 1 -warunki gwarancji - 3 lata
od dokonania ostatniego
odbioru częściowego prac, stanowiącego jednocześnie protokół odbioru końcowego.
Zadanie nr 2 - warunki gwarancji - 12 miesięcy od dokonania ostatniego odbioru częściowego prac, stanowiącego jednocześnie protokół odbioru końcowego.
11. Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie,
- ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, ręcznie, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,
̵ kopie dokumentów powinny być przez wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem,
̵ dokumenty, które wymagane są jako wzory dokumentów należy sporządzić wg załączonych wzorów z podaniem wszystkich wymienionych w nich danych,
̵ w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania dostawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo, umowę spółki cywilnej, itp.
̵ wskazane jest, aby wszystkie strony oferty zawierające treść były podpisane przez osobę wymienioną w formularzu ofertowym,
̵ wszystkie miejsca w dokumentach oferty, w których dostawca po napisaniu naniósł zmiany, winny być również podpisane przez osobę, o której mowa powyżej,
12. Termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 17.02.2020 roku, do godziny 1200 .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty