Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-02-2020 14:50:00 |
Składania : | 18-02-2020 10:05:00 |
Otwarcia : | 18-02-2020 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni
Państwo,
Dział Zaopatrzenia i Logistyki przy
Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w
Częstochowie zaprasza do składania ofert cenowych na:
Dostawę fabrycznie nowej cieplarki / inkubatora z naturalnym obiegiem Solid.Line BD-S 56.
Wymagania Zamawiającego:
Producent: BINDER
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- zakres temperatur: temperatura otoczenia +5 do 70 st.C
- technologia komory wstępnego nagrzewania APT. line
- naturalna konwekcja
- regulowana klapa powietrza odlotowego
- regulator z funkcją timera
- drzwi wewnętrzne ze szkła bezpiecznego (ESG)
- półki chromowane druciane - 3 szt.
- pojemność: min 62 l
- zasilanie 230 V
- wymiary wewnętrzne: 400x440x350 mm
- wymiary obudowy bez wyposażenia i przyłączy: 625x614x577 mm
Wymagania dodatkowe:
• Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych,
• Wnioskodawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny
od wad, proponowany sprzęt, znajduje się na liście produktów danego producenta,
a jego oznaczenie znajduje się w oficjalnych kanałach dystrybucji na terenie
naszego kraju,
• Kryterium oceny ofert: Cena 100%,
• Podana przez Wnioskodawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, tzn., że Zamawiający nie
ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów
dostaw,
• Termin dostawy: do 6 tygodni od złożenia zamówienia,
• Gwarancja: 24 miesiące od daty dostawy,
• Do oferty proszę załączyć: kartę katalogową oferowanego produktu oraz wydruk
z KRS lub CEIDG Wnioskodawcy,
• W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru
na koszt Wnioskodawcy,
• Termin płatności na rzecz Wnioskodawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
• Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego
partnera serwisowego producenta – wymagamy oświadczenia potwierdzającego, że
serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego Partnera
Serwisowego producenta (oświadczenie Wnioskodawcy należy dostarczyć przed
otrzymaniem zamówienia).
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie (nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podania przyczyny i
powiadomienia lub zakończenia postępowania bez wybrania oferenta,
• Złożenie oferty przez Wnioskodawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i
wymagań określonych w zaproszeniu,
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS. Dodatkowo
informujemy, iż Wnioskodawca, który złoży ofertę za pośrednictwem platformy
Open Nexus zostanie zaproszony do przyszłych postępowań na podobny asortyment.
Wszelkich informacji odnośnie zapotrzebowania
można uzyskać od:
Kierownika Centralnego Laboratorium Badania
Wody i Ścieków p. Bożeny Szymaniec
tel. 34 37 73 140, bszymaniec@pwik.czest.pl
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 34 37 73 176 -
Jan Banasik, Inspektor ds. Zamówień publicznych
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-02-13 11:38 | Jan Banasik |
UWAGA!
Zmianie
ulega
termin
realizacji
zamówienia:
z
14
dni
na
do
6
tygodni. W związku z powyższym zmianie ulega termin zakończenia przyjmowania ofert z 17.02 na 18.02.2020r. Pozdrawiam Jan Banasik |
Komunikaty