Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG 231-6/20 Postępowanie na dostawę artykułów biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2020 14:43:00
Składania : 12-02-2020 12:00:00
Otwarcia : 12-02-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Wrocław, 31.01.2020 r.

 

 

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy artykułów biurowych.

 

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

 

Dostawa artykułów biurowych

 

- Specyfikacja poglądowa zapotrzebowania rocznego wybranych artykułów

 

Nazwa

szczegóły

jednostka

orientacyjna ilość roczna

ceno jednostkowa netto

wartość netto

Bateria AA

op 4 szt

op

15

 

 

Bateria AAA

op 4 szt

op

15

 

 

Blok listowy

A4

szt

8

 

 

Blok listowy

A5

szt

10

 

 

Brulion A4 w kratkę

192 kartek

szt

5

 

 

Foliopis / cienkopis edding 142M

czarny

szt.

20

 

 

Cienkopis stabilo

różne kolory

szt.

30

 

 

Długopis Pentel BK77

czarny, niebieski

szt

200

 

 

Długopis Pentel Oh Gel

czarny, niebieski

szt

100

 

 

Pióro Pentel Ener Gel BI 417

czarny, niebieski

szt

40

 

 

Długopis Papermate Inkjoy

czarny, niebieski

szt

80

 

 

Długopis Toma Superfine o 69

niebieski

szt

40

 

 

Długopis żelowy UNI-BALL 0,5

czarny, niebieski

szt

20

 

 

Długopis Uni Jetstream SXN 101

czarny, niebieski

szt

100

 

 

Długopis żelowy Donau 7344

czarny, niebieski

szt

40

 

 

Wkład do długopisu żelowego donau 7344

niebieski

szt

30

 

 

Długopis ścieralny Pilot Frixion

niebieski

szt

10

 

 

Grzbiety do bindowania czarne

6 mm

op

2

 

 

Grzbiety do bindowania czarne

8 mm

op

2

 

 

Grzbiety do bindowania czarne

10 mm

op

2

 

 

Grzbiety do bindowania czarne

16mm

op

2

 

 

Grzbiety do bindowania czarne

20 mm

op

2

 

 

Identyfikatory na smyczy

 

szt

400

 

 

Karteczki luzem 83x83 wkład

białe

op

6

 

 

Karteczki samoprzylepne neonowe

50x50

szt

10

 

 

Karteczki samoprzylepne żółte

127x76

szt

50

 

 

Karteczki samoprzylepne żółte

76x76

szt

100

 

 

Karteczki samoprzylepne żółte

101x76

szt

40

 

 

Karteczki samoprzylepne żółte

51x38

szt

100

 

 

Karteczki samoprzylepne żółte

51x76

szt

100

 

 

Karteczki samoprzylepne 76x76

linia

szt

10

 

 

Karteczki samoprzylepne 76x76

pastelowe

szt.

20

 

 

Klej w taśmie

 

szt

30

 

 

Klej w sztyfcie Amos

22g

szt

50

 

 

Klej magic w tubce

 

szt

20

 

 

Klipy do papieru

19

op

5

 

 

Klipy do papieru

32

op

5

 

 

Klipy do papieru

51

op

5

 

 

Koperty bąbelkowe

14D

szt

60

 

 

Koperty bąbelkowe

17G

szt

150

 

 

Koperty bąbelkowe

18H

szt

150

 

 

Koperty bąbelkowe

19I

szt

100

 

 

Koperty bąbelkowe

20K

szt

80

 

 

Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem

DL

szt

500

 

 

Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem

C4

szt

1000

 

 

Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem

B4

szt

200

 

 

Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem

C5

szt

1500

 

 

Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem

C6

szt

1000

 

 

Koperty do CD

 

szt

50

 

 

Korektor w taśmie

 

szt

20

 

 

Korektor w płynie z pędzelkiem

 

szt

10

 

 

Koszulki A4

groszkowe

op

60

 

 

Koszulki A4

krystaliczne Donau 50 mic

op

60

 

 

Koszulki A5

groszkowe

op

3

 

 

Marker EDDING 330

czarny

szt

20

 

 

Marker do płyt cd Pentel dwustronny

czarny, niebieski  

szt

20

 

 

Naboje niebieskie

parker długie

op

10

 

 

Naboje niebieskie

pelikan krótkie

op

10

 

 

Ofertówki sztywne przeźroczyste

A4

op 25 szt

60

 

 

Okładki kartonowe do bindowania - A4 skóropodobne

różne kolory

op 100 szt

15

 

 

Okładki plastikowe przeźroczyste do bindowania

A4

op 100 szt

15

 

 

Ołówek automatyczny  HB

0,7 mm

szt

10

 

 

Ołówek automatyczny  HB

0,5mm

szt

20

 

 

Ołówki drewniane z gumką

HB, B

szt

50

 

 

Papier A4 jasny kremowy

80 g

ryza

6

 

 

Papier ksero A3 80g

wanilia

ryza

2

 

 

Papier ksero A3 80g

biały

ryza

20

 

 

Papier Pol Jet 90g

biały

ryza

25

 

 

Papier ksero A4 120g

biały

ryza

10

 

 

Papier ksero A4 160g

biały

ryza

10

 

 

Papier ksero A4 200g

biały

ryza

10

 

 

Papier ksero A4 80g

biały

ryza

800

 

 

Papier ksero A4 220g

biały

ryza

10

 

 

Płyty CD

tuba 10 szt

op

5

 

 

Płyty DVD

tuba 10 szt

op

5

 

 

Przekładki do segregatora 1/3 z 4 dziurkami

mix kolor

op

10

 

 

Rozszywacz

 

szt

5

 

 

Rysiki do ołówków 

0,7

op

4

 

 

Rysiki do ołówków 

0,5 2B

op

4

 

 

Rysiki do ołówków 

0,5 HB

op

4

 

 

Segregator Esselte A4 wzmacniany

75 mm różne kolory

szt

30

 

 

Segregator Esselte A4 wzmacniany

50 mm różne kolory

szt

30

 

 

Segregaror A4

75 mm

szt

50

 

 

Segregator A4

50 mm

szt

50

 

 

Skoroszyt pcv A4

różne kolory

op 10 szt

15

 

 

Spinacze

70 mm

op

8

 

 

Spinacze

50 mm

op

8

 

 

Spinacze

28 mm

op

15

 

 

Spinacze

33 mm

op

15

 

 

Taśma dwustronna szeroka

 

szt

10

 

 

Taśma dwustronna wąska

 

szt

10

 

 

Taśma klejąca 12 mm

 

szt

50

 

 

Taśma klejąca 19 mm

 

szt

50

 

 

Taśma pakowa 50m

brązowa

szt

20

 

 

Taśma pakowa 50m

przeźroczysta

szt

20

 

 

Teczka BOX Caribic VAUPE 

ok. 2 cm

szt

10

 

 

Teczka BOX Caribic VAUPE 

ok. 5 cm.

szt

10

 

 

Teczki A3 wiązane

białe (bez napisów i linii do archiwizacji)

szt

150

 

 

Teczki papierowe białe wiązane A4

białe (bez napisów i linii do archiwizacji)

szt.

1000

 

 

Teczki papierowe białe wiązane A4

dobrej jakości

szt.

500

 

 

Teczki papierowe białe na gumkę A4

dobrej jakości

szt

500

 

 

Teczki z gumką lakierowane

różne kolory

szt

50

 

 

Zakładki indeksujące 

z dyspenserem

szt.

20

 

 

Zeszyt w kratkę A5

96k

szt.

10

 

 

Zszywki

małe

op

10

 

 

Zszywki

24/6

op

20

 

 

 

 

-        Jeżeli jest podany produkt konkretnej firmy Dostawca jest zobowiązany podać wycenę konkretnie takiego produktu.

-        Ilości produktów są wyłącznie ilościami orientacyjnymi i służą do celów wyceny.   Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu środków w tych ilościach.

 

Oferta musi zawierać rabat na pozostałe produkty znajdujące się w ofercie Dostawcy nie ujęte w powyższym wykazie.

 

2.       Założenia do umowy:

 

a)      Termin realizacji: Od 01.03.2020 r. – 28.02.2022 r.

b)      Płatność:

·         Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczenie produktów,

w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat.

·         Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.

 

3.       Warunki udziału w postępowaniu:

 

a)      Realizacja dostaw odbywać się będzie cyklicznie na podstawie zamówień, transportem Dostawcy, na jego koszt według potrzeb Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze w godzinach 800 - 1400.

b)      Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu i dostosowanie realizacji przedmiotu umowy do swoich rzeczywistych potrzeb oraz niewykorzystania całej kwoty umownej. Dostawca zrzeka się dochodzenia od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.

c)      W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych dostarczonych towarów Zamawiający złoży Dostawcy reklamację. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru brakującego lub wolnego od wad niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie

7 dni od złożenia reklamacji.

 

4.      Inne

 

a)      W przypadku zwłoki w wykonaniu zamówienia w uzgodnionym terminie Zleceniodawca będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 0,5% wartości zamówienia za każdy roboczy dzień zwłoki.

b)      Zamawiający składać będzie zamówienia telefonicznie, za pomocą sklepu online,

e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika.

c)      Zmiana warunków umowy będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności.

d)     W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, strony będą obowiązywały przepisy Kodeksu Cywilnego.

e)      Wykonawca pełni nadzór nad sposobem wykonywania przedmiotu umowy przez swoich pracowników.

f)       Przedstawicielem Zleceniodawcy w trakcie realizacji zlecenia będzie pracownik działu Administracyjno-Gospodarczego Alicja Pigas a przedstawiciela Dostawcy do realizacji zlecenia będzie określała zawarta umowa.

 

 

5.      Oferta

 

A.       Opis sposobu przygotowania oferty

 

a)   oferta powinna zawierać:

·           cenę poszczególnych produktów

·           wielkość stałego rabatu na pozostałe produkty znajdujące się w ofercie Dostawcy

 

b)   nie dopuszcza się składania ofert częściowych

 

B.       Kryteria oceny ofert

 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

 

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Cena ( C )

80%

80 punktów

2.

Rabat (R)

20%

20 punktów

 

Sposób obliczenia kryterium ceny „C”;

     Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie, pozostałe proporcjonalnie mniej, obliczone według wzoru: 

 

        C min

C = --------- x 100 x 80%

          CB

C – wartość punktowa ceny

C min – cena najniższa spośród wszystkich ofert

CB – cena badanej oferty

 

 

W przypadku kryterium Rabat „R” punkty będą przyznawane następująco:

-        0-9% rabatu – 2 pkt.

-        10-19% rabatu – 4 pkt.

-        20-24% rabatu – 8 pkt.

-        25-30% rabatu – 12 pkt.

-        31-35% rabatu – 16 pkt.

-        pow. 35% rabatu – 20 pkt.

 

    Wykonawca w ramach kryterium Rabat  może maksymalnie uzyskać 20 pkt.

 

Ocena końcowa oferty: Ok = C+ R

 

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i rabatu, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.


6.      Termin i miejsce składania ofert:      

 

a)      oferty można składać do dnia 12 luty 2020 r. do godz. 12:00

b)      oferty proszę składać za pomocą platformy zakupowej OpenNexus

                                   https://platformazakupowa.pl/

 

Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.

 

 

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie art biurowe 2020 tabelka.docx docx 36.25 2020-02-04 14:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie art biurowe 2020 tabelka.pdf pdf 444.6 2020-02-04 14:43:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu
Pl. Jana Pawła Ii 2
50-043, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Rabat 20% stały rabat na pozostały asortyment (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 468