Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 01/2020/RK „Budowa sieci wodociągowej od ul. Grottgera do ul. Sienkiewicza w Świnoujściu”

Rafał Kondratowicz
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2020 13:41:00
Składania : 07-02-2020 13:30:00
Otwarcia : 07-02-2020 14:00:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Znak sprawy: 01/2020/RK


Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej od ul. Grottgera do ul. Sienkiewicza w Świnoujściu” z rur PE 160 mm – w oparciu o Projekt budowlany – opracowany przez Pana Wojciecha Zarzekę z 2017r. zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (RYS.NR 1, RYS.NR 2) oraz dokumentami technicznymi stanowiącymi załączniki nr 1 - 6 do siwz, dostępnymi w formie elektronicznej na Platformie zakupowej tj. https://platformazakupowa.pl/pn/zwik_swi oraz w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego na Wydziale Sieci tj. 72-600 Świnoujście, ul. Daszyńskiego 38.

 

Materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą być zgodne ze specyfikacją opisaną w dokumentacji.

 

Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca.

 

Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania zgodnie z dokumentacją jak wyżej, muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz muszą posiadać aprobatę techniczną (COBRTI – Instal). Wykonawca stosowne dokumenty załączy do protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości materiałów użytych do wykonania zadania.

 

Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest także uwzględnić:

  • opłaty za zajęcie pasa drogowego,
  • opłaty za organizację ruchu,
  • opłaty za odtworzenie nawierzchni.

 

Wykonawca dokona badania stopnia zagęszczenia gruntu – 2 szt. (włączenie w ul. Sienkiewicza i w ul. Grottgera).

 

Wykonawca dokona badania wydajności wykonanych hydrantów.

 

Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnię do stanu pierwotnego zgodnie z ustaleniami z właścicielem pasa drogowego.

 

Wykonawca zobowiązany jest do oddania do zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów.

Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póżn. zm. ). Do dokumentów odbiorowych Wykonawca złoży oświadczenie o zagospodarowaniu odpadów oraz kartę odpadu.

 

Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac.

 

Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, zobowiązany będzie (przed rozpoczęciem budowy) do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego oraz warunków prowadzenia robót budowlanych w oparciu o art. 21a ustawy Prawo budowlane.

Koszty powyższych prac należy ująć w cenie ofertowej.

W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia obiektów budowlanych w toku realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego.

 

Uwaga

W celu dokonania prawidłowej wyceny Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z terenem budowy oraz istniejącymi obiektami.

Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.

 

UWAGA DOTYCZĄCA WADIUM

   Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 10 – sekretariat, w kopercie – opisanej „Budowa sieci wodociągowej od ul. Grottgera do ul. Sienkiewicza w Świnoujściu - wadium”.


Sposób składania ofert - oferty wraz z załącznikami należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.


Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.

 Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843).


W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą Platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 22/101 02 02.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 3551.13 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
siwz-Publikacja.pdf pdf 443.65 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do siwz.rar rar 3297.23 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do siwz.rar rar 22830.58 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do siwz.rar rar 103.5 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do siwz.rar rar 3897.8 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do siwz.rar rar 9652.54 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do siwz.rar rar 2445.19 2020-01-27 13:41:00 Postępowanie
załączniki wersja edytowalna.docx docx 87.58 2020-02-05 07:14:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 297.22 2020-02-10 11:15:50 Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 269.65 2020-02-07 13:56:26 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania.pdf pdf 379.43 2020-02-12 09:35:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-12 09:35 Rafał Kondratowicz Informacja o unieważnieniu postępowania

unieważnienie postęp [...].pdf

2020-02-10 11:15 Rafał Kondratowicz Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-02-07 13:56 Rafał Kondratowicz Informacja ośrodkach przeznaczonych na sfinansowanie zadania

informacja o środkac [...].pdf

2020-02-05 07:14 Rafał Kondratowicz załączniki w wersji edytowalnej

załączniki wersja ed [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz oferty 100% kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena brutto. Proszę załączyć wypełniony i podpisany skan Formularza oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego - Proszę załączyć skan podpisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w SIWZ – załącznik nr 1 do oferty - Proszę potwierdzić, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu wpisując słowo "tak" oraz załączyć obok wypełniony i podpisany skan załącznika nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - w przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, należy załączyć obok skan podpisanego pełnomocnictwa (0)
5 zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez załączenie obok skan podpisanego załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy - w przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, należy załączyć obok skan podpisanego pełnomocnictwa (0)
7 wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez załączenie obok skanu wypełnionego i podpisanego załącznika nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowych w technologii odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniej niż 100 000,00 PLN brutto dla każdego zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej - Proszę potwierdzić, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu wpisując słowo "tak" oraz załączyć obok dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowych w technologii odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniej niż 100 000,00 PLN brutto dla każdego zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do oferty, - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez załączenie obok skanu wypełnionego i podpisanego załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane – załącznik nr 5 do oferty, - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan wypełnionego i podpisanego załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 oświadczenie, że Operator Zgrzewarki posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – załącznik nr 12 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan wypełnionego i podpisanego załącznika nr 12 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 oświadczenie, że zgrzewarka, która zostanie wykorzystana przy realizacji zamówienia posiada aktualną kalibrację – załącznik nr 13 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan wypełnionego i podpisanego załącznika nr 13 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 6 do oferty, - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
14 dokument ( np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości. - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez załączenie obok skanu podpisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
15 oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej – załącznik nr 7 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 7 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
16 oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 8 do oferty, - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 8 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
17 oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 9 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
18 oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 10 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
19 oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do oferty - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan podpisanego załącznika nr 11 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
20 kosztorys (Załącznik nr 1 do siwz) zawierający ceny jednostkowe - Proszę załączyć skan podpisanego kosztorysu (Załącznika nr 1 do siwz) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
21 Tajemnica przedsiebiorstwa - Proszę wymienić, które z elementów oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, uzasadnić ją oraz załączyć obok zeskanowane dokumenty stanowiące "tajemnicę przedsiębiorstwa" wraz z uzasadnieniem (0)
22 dokument potwierdzający wniesienie wadium - Proszę potwierdzić spełnianie warunku poprzez wpisanie słowa "tak" i załączyć obok skan dowodu potwierdzającego wniesienie wadium (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 659