Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-01-2020 22:14:22 |
Składania : | 26-02-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-02-2020 10:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu biurowego na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. Przedmiot zamówienia określony został w załącznikach od nr 3 do 3b ( formularze cenowe) , stanowiące integralną część oferty.
2.
Oferowany
przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych
wymienionych w kolumnach 2 „Formularza
cenowego”. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dopisać
w kolumnie 4 (tylko w komórkach bez „x”) nazwę producenta/markę oferowanego
produktu.
3.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia
w I klasie jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad,
nie noszący znaków użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta.
4. Wyposażenie i sprzęt biurowy dostarczany jako równoważny muszą zawierać oznaczenia dotyczące przedmiotu, do którego zostały przeznaczone.
5. „Produkt równoważny” to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu.
6. Wykonawca jest zobowiązany wydać Zamawiającemu w dniu dostawy dokumenty gwarancyjne , jeśli takie przedstawił producent.
7. Potwierdzeniem dostawy będzie faktura, na której liczba porządkowa artykułu musi być zgodna z liczbą porządkową artykułu znajdującą się na zamówieniu, która posłuży Zamawiającemu do identyfikacji artykułów zgodnie z umową.
8. Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku , gdy będą one w stanie niekompletnym , wadliwym bądź stan technicznych ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie.
9. W przypadku stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego wad fizycznych w dostarczonym asortymencie, które zmniejszą jego wartość bądź użyteczność lub wad prawnych, Wykonawca zobowiązuje się, najdalej w ciągu 14 dni od ich ujawnienia do ich usunięcia , poprzez wymianę wadliwego towaru- tak aby był on zgodny z zawartą umową . W przypadku odmowy usunięcia wad w powyższym terminie, Zamawiający odmówi zapłaty faktury naliczając kary umowne za nie wywiązanie się z realizacji zawartej umowy.
2020-03-25 10:12 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
08-ZP-01-20-18
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
2020-02-26 12:19 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak | Informacja z otwarcia ofert z dnia 26.02.2020 r. |
2020-02-20 14:41 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak | Odpowiedź na zapytania Wykonawców 1 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
2020-02-17 14:51 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
Odpowiedź
na
zapytania
Wykonawców. Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
Komunikaty