Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG 231-4/20 Dostawa profesjonalnych środków czystości dla Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2020 11:55:00
Składania : 30-01-2020 12:00:00
Otwarcia : 30-01-2020 14:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy profesjonalnych środków czystości.

 

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.1. Dostawa profesjonalnych środków czystości - załącznik "zadanie nr 1"

 

1.2.  Dostawa specjalistycznych środków czystości - załącznik "zadanie nr 2"

 

1.3.  Ilości produktów są wyłącznie ilościami orientacyjnymi i służą do celów wyceny.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu środków w tych ilościach.

1.4.  W ofercie powinien być zawarty upust na pozostałe produkty znajdujące się w ofercie Dostawcy nie ujęte w ust. 1, pkt.1.1 i pkt. 1.2,

 

2.      Założenia do umowy:

2.1.   Termin realizacji umowy: od 01.03.2020 r. do 28.02.2022 r.   

2.2.   Płatność:

2.2.1.     Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczenie zamówionej partii produktów, w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

2.2.2.      Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.

       2.3.   Warunki udziału w postępowaniu:

2.3.1.      Wszelkie środki chemiczne wybrane przez Zamawiającego muszą posiadać wymagane przepisami atesty upoważniające do stosowania w Polsce i były biologicznie neutralne (czyli nie zagrażające zdrowiu ludzi i środowisku, posiadające wymagane prawem atesty oraz ulegające biodegradacji).

2.3.2.     Wszelkie koszty dostawy produktów do siedziby Zamawiającego są po stronie Dostawcy.

 3.      Inne:

 3.1.   W przypadku zwłoki w wykonaniu zamówienia w uzgodnionym terminie Zleceniodawca będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 0,5% wartości zamówienia za każdy roboczy dzień zwłoki.

3.2.   Zamawiający składać będzie zamówienia e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika.

3.3.   Realizacja dostaw odbywać się będzie cyklicznie na podstawie zamówień, transportem Dostawcy, na jego koszt według potrzeb Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

3.4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu i dostosowania realizacji przedmiotu umowy do swoich rzeczywistych potrzeb oraz niewykorzystania całej kwoty umownej. Dostawca zrzeka się dochodzenia od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.

3.5.   W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych dostarczonych towarów Zamawiający złoży Dostawcy reklamację. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru brakującego lub wolnego od wad niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia reklamacji.  

3.6.   Zmiana warunków umowy będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3.7.   W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, strony będą obowiązywały przepisy Kodeksu Cywilnego.

3.8.   Wykonawca pełni nadzór nad sposobem wykonywania przedmiotu umowy przez swoich pracowników.

3.9.   Przedstawicielem Zleceniodawcy w trakcie realizacji zlecenia będzie pracownik działu Administracyjno-Gospodarczego Anna Smoleń a przedstawiciela Dostawcy do realizacji zlecenia będzie określała zawarta umowa.

 4.      Oferta:

 4.1.   Opis sposobu przygotowania oferty:

4.1.1.     oferta powinna zawierać:

a)        cenę poszczególnych produktów

b)        wielkość stałego rabatu na pozostałe produkty znajdujące się w ofercie Dostawcy

4.1.2.     Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w poszczególnych Zadaniach

 4.2.   Kryteria oceny ofert

4.2.1.      Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Cena ( C )

80%

80 punktów

2.

Rabat (R)

20%

20 punktów





 

1)   Sposób obliczenia kryterium ceny „C”;

     Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie, pozostałe proporcjonalnie mniej, obliczone według wzoru: 

        C min

C = --------- x 100 x 80%

          CB

C – wartość punktowa ceny

C min – cena najniższa spośród wszystkich ofert

CB – cena badanej oferty

 

2)   W przypadku kryterium Rabat „R” punkty będą przyznawane następująco:

-        Poniżej 10% rabatu – 1 pkt.

-        10-20% rabatu – 5 pkt.

-        21-30% rabatu – 10 pkt.

-        Powyżej 30% rabatu – 20 pkt.

 

    Wykonawca w ramach kryterium Rabat  może maksymalnie uzyskać 20 pkt.

 

Ocena końcowa oferty: Ok = C+ R

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i rabatu, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

4.3.   Termin i miejsce składania ofert: 

4.3.1.     oferty można składać do dnia 30.01.2020 r. do godz. 10:00

4.3.2.      oferty proszę składać za pomocą platformy zakupowej OpenNexus  
https://platformazakupowa.pl/

 

Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania
w części lub w całości bez podania przyczyny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub

osoba do kontaktu: Anna Smoleń nr tel. 71 31 00 569, mail: anna.smolen@amkl.edu.pl 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zadanie nr 1.xlsx xlsx 12.06 2020-01-23 13:25:07 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 2.xlsx xlsx 10.08 2020-01-23 13:25:19 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zadanie nr 1 artykuły określone w załączniku nr 1

zadanie nr 1.xlsx

1 kpl. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu
Pl. Jana Pawła Ii 2
50-043, Wrocław
(0)
2 zadanie nr 2 artykuły określone w załączniku nr 2

zadanie nr 2.xlsx

1 kpl. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu
Pl. Jana Pawła Ii 2
50-043, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Umowa zawarta na okres od 01.03.2020 r. do 28.02.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Rabat 20% stały upust na pozostałe artykuły z oferty Dostawcy nie ujęte w zapytaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512