Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-01-2020 13:01:00 |
Składania : | 24-01-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-01-2020 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu WSSz. im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie napisów na elewacji budynku wejściowego ( opisy wymagań w załączniku ) .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 30 dni od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 18 miesięcy, wydłuzenie okresu gwarancji dodatkowe 10%;
- Wybrany Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest do dokładnego pomiaru liter, długości napisów na miejscu na terenie Szpitala po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego celem doprecyzowania wymiarów podanych w opisie.
- potencjalny wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia projektu napisów w ciągu 7 dni od daty otrzymania informacji o jego wyborze a zamawiający jest zobowiązany do wniesienia uwag lub akceptacji projektu w ciągu 2 dni od daty otrzymania projektu. Po otrzymaniu pisemnej akceptacji przedstawionego projektu przez Zamawiającego potencjalny wykonawca może przystąpić do realizacji zamówienia.
- termin składania ofert do dnia 24.01.2020 roku do godziny 12.00 wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej
- pytania do zamówienia proszę zadawać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej
- oferta winna być złożona w formie pisemnej jako załącznik
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 42 251-60-21 lub 42 251-61-02, 251-61-08
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty