Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.4.2020 Dostawa wniosków o wydanie dowodu osobistego Wydziałowi Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Giżycku

Awatar Pracownika
Anna Bardzik
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2020 11:29:08
Składania : 28-01-2020 10:00:00
Otwarcia : 28-01-2020 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Burmistrz Miasta Giżycka zaprasza do składania ofert w trybie przetargu określonego przepisami kodeksu cywilnego na dostawę wniosków o wydanie dowodu osobistego dla Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wniosków o wydanie dowodu osobistego dla Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Giżycku.

Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:

Zamówienie dotyczy 4 000 arkuszy dwustronnych. Format druku: 297 x 210 mm, rodzaj papieru: offset 80 g/m2. Kolor papieru- biały. Kolor nadruku- czarny. Rodzaj oprawy- arkusze luzem.

Wzór wniosku został określony rozporządzeniem Ministra Spaw Wewnętrznych
i Administracji z 7 stycznia 2020 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego, jego wydawania
i odbiór oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz.U. z 2020 r. poz. 31).

Dodatkowo na pierwszej stronie w lewym górnym roku nadrukowane oznaczenie organu „BURMISTRZ MIASTA GIŻYCKA” zgodnie z załączonym do ogłoszenia wzorem.

Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały.

Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w ciągu 14 dni od momentu wyboru oferty najkorzystniejszej.

Płatność- 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego dostawy i poprawnie wystawionej faktury.

 

Kryteria oceny i wyboru oferty:                    cena 100%

 

Termin realizacji zamówienia – 14 dni od wyboru oferty

Termin składania ofert upływa 28 stycznia 2020 r. o godz. 10.00.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).

Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu. 

3) Formularz Ofertowy w Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

Termin składania oferty (Formularza ofertowego) – do 28 stycznia 2020 r. do godz. 10.00.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu
28 stycznia 2020 r. o godz. 10.10.

 

Zamawiający zastrzega prawo do:

a)      swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

c)      zamknięcia przetargu bez dokonywania wyboru oferty,

d)     wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia do składania ofert.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.docx docx 17.17 2020-01-22 10:07:08 Postępowanie
Załącznik nr 1- Regulamin.docx docx 14.55 2020-01-22 10:07:08 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór wniosku GMG.pdf pdf 69.17 2020-01-22 10:07:08 Postępowanie
załącznik nr 3- oświadczenie RODO.docx docx 20.94 2020-01-23 13:25:42 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wniosek o wydanie dowodu osobistego Proszę wpisać cenę za dostawę 4 000 szt. wniosków o wydanie dowodu osobistego według załączonego wzoru oraz zgodnych z wytycznymi zawartymi w zapytaniu ofertowym. Dostarczenie 4 000 szt. wniosków stanowić będzie 1 dostawę. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia do siedziby Zamawiającego dostawy i prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni kalendarzowych od wyboru oferty najkorzystniejszej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie RODO - Proszę o dołączenie skanu podpisanego oświadczenia RODO zawartego w załączniku nr 3.jeśli zachodzą okoliczności w art. 13 lub art. 14 RODO (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 754