Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-01-2020 11:29:08 |
Składania : | 28-01-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-01-2020 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Burmistrz Miasta Giżycka zaprasza do składania ofert w trybie przetargu określonego przepisami kodeksu cywilnego na dostawę wniosków o wydanie dowodu osobistego dla Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Giżycku.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wniosków o wydanie dowodu osobistego dla Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Giżycku.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamówienie dotyczy 4 000 arkuszy dwustronnych. Format druku: 297 x 210 mm, rodzaj papieru: offset 80 g/m2. Kolor papieru- biały. Kolor nadruku- czarny. Rodzaj oprawy- arkusze luzem.
Wzór
wniosku został określony rozporządzeniem Ministra Spaw Wewnętrznych
i Administracji z 7 stycznia 2020 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego, jego
wydawania
i odbiór oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz.U. z 2020 r. poz.
31).
Dodatkowo na pierwszej stronie w lewym górnym roku nadrukowane oznaczenie organu „BURMISTRZ MIASTA GIŻYCKA” zgodnie z załączonym do ogłoszenia wzorem.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały.
Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w ciągu 14 dni od momentu wyboru oferty najkorzystniejszej.
Płatność- 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego dostawy i poprawnie wystawionej faktury.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100%
Termin realizacji zamówienia – 14 dni od wyboru oferty
Termin składania ofert upływa 28 stycznia 2020 r. o godz. 10.00.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
3) Formularz Ofertowy w Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Termin składania oferty (Formularza ofertowego) – do 28 stycznia 2020 r. do godz. 10.00.
Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu
28
stycznia 2020 r. o godz. 10.10.
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
c) zamknięcia przetargu bez dokonywania wyboru oferty,
d) wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia do składania ofert.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty