Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-07/20 Dostarczenie certyfikatów kwalifikowanych oraz świadczenie usługi bezpiecznego podpisu elektronicznego

Marek Lefek
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2020 16:47:00
Składania : 14-01-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na

dostarczenie certyfikatów kwalifikowanych do bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz świadczenie usługi podpisu elektronicznego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 


Zamawiający wymaga

  1. Certyfikaty powinny spełniać wymagania określone w przepisach:
    1. ustawie z dnia 29 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej. (Dz.U. 2016 poz. 1579) .
    2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz.U.UE.910/2014).
  2. Certyfikaty powinny być oferowane jako usługa SaaS bez limitu operacji, na karcie wirtualnej (zdalnej) nie wymagającej podłączeniu fizycznego urządzenia czytnika USB.
  3. Obsługiwany format podpisu:
    1. XAdES, XAdES-T– zgodnie ze specyfikacją ETSI TS 101 903
    2. PAdES, PAdES-T– zgodnie ze specyfikacją ETSI TS102 778
  4. Format podpisu SHA-2, minimalna długość klucza 2048bit.
  5. Okres ważności certyfikatów – 36 miesięcy od daty aktywacji.
  6. Certyfikaty będą realizowane jako odnowienia lub wydanie dla nowego subskrybenta.
  7. Obsługiwany typ podpisu:
    1. Wewnętrzny otoczony i otaczający – zapis podpisu elektronicznego w tym samy pliku co podpisywany dokument,
    2. Zewnętrzny – zapis podpisu elektronicznego w osobnym pliku 
  8. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć sterowniki oraz oprogramowanie umożliwiające podpis elektroniczny i weryfikację podpisanych dokumentów.Dostawa może być w formie elektronicznej. Oprogramowanie i sterowniki muszą być kompatybilne i działać poprawnie na urządzeniach z  systemami operacyjnymi Windows 7 32/64-bit,  Windows 10 64-bit oraz wirtualnymi pulpitami zwirtualizowanymi w technologii VMWare.
  9. Możliwość korzystania w aplikacjach/usługach:
    1. Płatnik - http://pue.zus.pl/platnik - podpisanie dokumentów.
    2. EPU – Elektroniczne postępowanie upominawcze – https://www.e-sad.gov.pl/ - podpisanie pozwu.
    3. Klient JPK - http://www.mf.gov.pl/krajowa-administracja-skarbowa/dzialalnosc/jednolity-plik-kontrolny - podpisanie pliku JPK do wysyłki.
    4. Platforma ePUAP - http://epuap.gov.pl/ - m.in. podpisywanie korespondenci do wysyłki.
    5. Adobe Acrobat Reader – m.in. podpis PAdES z osadzeniem potwierdzenia w treści dokumentu.
    6. Microsoft Office Word – m.in. podpis XADES-EPES z osadzeniem potwierdzenia w treści dokumentu.
    7. TETA ERP – http://www.unit4.com/pl/produkty/erp/teta-erp - m.in. podpisywanie deklaracji podatkowych.
    8. Uwierzytelnianie transakcji bankowych.
    9. Podpisywanie plików których rodzaje są wymienione w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2016 poz. 113).
  10. Znakowanie czasem każdej operacji.
  11. Proces wydawania podpisów będzie realizowany elektronicznie bez konieczności drukowania i papierowego obiegu dokumentów. 
  12. Wykonawca zapewni system i ewentualne narzędzie niezbędne Zamawiającemu do wydawania podpisów.
  13. Potwierdzenie tożsamości odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego bez konieczności udziału Dostawcy w tym etapie. W ramach struktury Zamawiającego działa 11 punktów potwierdzania tożsamości posiadających autoryzację centrum certyfikującego CERTUM.  

Warunki realizacji

  1. Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem oferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub w pliku excel pobranym z poniższej strony.
  2. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych w zapytaniu.
  3. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. Wzór w załączeniu.
  4. Wszelkie koszty dostawy, instalacji i wdrożenia ponosi dostawca.
  5. Ważność oferty minimum 30 dni. 
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. Przeprowadzenia testów zgodnie z pkt. 7 i 8 wymagań powyżej przed podpisaniem umowy. W przypadku negatywnego wyniku testu oferta zostanie odrzucona.
    2. Realizacji umowy w niepełnym wymiarze, przy czym minimalna ilość zamówionych zestawów wynosi 120 sztuk. 
  7. Okres realizacji zamówienia do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do momentu przekroczenia wartości umowy.

Informacje o RODO:

Zgodnie z załącznikiem nr 1. 


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DI-07_20 - 5 - Wzór Umowy v0.1.docx docx 36.13 2020-01-10 16:47:00 Postępowanie
DI-07_20 - 2 - Załącznik 1 - informacja RODO.pdf pdf 108.33 2020-01-10 16:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Podpis elektroniczny w chmurze Na karcie wirtualnej, nie wymagający nośnika fizycznego. Koszt dla nowego certyfikatu, jak i odnowienia. 200 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 3.8914 PLN, EUR: 4.2732 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - 14 dni od daty zamówienia poszczególnych podpisów, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 944