Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych)

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 07-01-2020 23:55:08
Składania : 13-01-2020 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I. Zamawiający.

Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański

II. Przedmiot Zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.  w szacunkowej ilości 10 000l. do Świetlicy Wiejskiej mieszczącej się w miejscowości Wiślina , ul. Słoneczna 6

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry:

- gęstość: w 15°C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20°C - max 0,835 kg/l)

- wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg

- zawartość siarki max.0,1%

- zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg

- zawartość wody max. 200mg/kg

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw

w stosunku do zapotrzebowania  w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania a zamawiający nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tym związanych.

4) Sposób realizacji dostaw :

- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym , stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego .

- Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.

- Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.                                                                                                                                                             -Zgłoszenia zapotrzebowania na dostawy, w imieniu Zamawiającego, będzie dokonywał sołtys miejscowości Wiślina – Adam Wysocki lub pracownik Urzędu Gminy – Arkadiusz Kloskowski                                                                                                                                                          -Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie,  faxem lub drogą elektroniczną.

- Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

5) Zmiana ceny  oleju  możliwa jest jedynie wskutek niezależnych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom, tzn.:  

 - podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP,

- wzrostu cen paliw u krajowych producentów paliw płynnych.

                                                             


6) Wykonawca jest obowiązany do stosowania ceny brutto za 1 litr paliwa obowiązującej w dniu tankowania.  

        III. Opis warunków udziału w postępowaniu

        Dokumenty wymagane od Wykonawców:

1.    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2.    Oświadczenie dotyczące, jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 3

3.    Zaakceptowane i podpisane istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4.

4.    Kserokopia poświadczona z zgodność z oryginałem niezbędnych uprawnień do wykonywania przedmiotowego zadania tj. koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.

       IV. Opis sposobu przygotowania oferty

1.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnym pismem ręcznym.

2.    Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.

3.    Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.    Wszystkie strony oferty winny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy oraz ostemplowane pieczęcią firmową.

5.    Do oferty należy załączyć dokumenty określone w punkcie III zapytania ofertowego oraz dokumenty wykazujące uprawnienia osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy.

V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

VI. Sposób przygotowania oferty:

1) Przed  przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z istotnymi warunkami umowy przedstawionymi w załączniku nr 4.
2) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.

VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin : złożenia oferty do 13.01.2020 roku, do godz. 08:00

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_2_do_oferty.doc doc 603 2020-01-08 00:08:22 Postępowanie
zalacznik_nr_3_do_oferty.doc doc 602.5 2020-01-08 00:08:28 Postępowanie
istotne warunki umowy załacznik nr 4.doc doc 39 2020-01-08 00:08:31 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. w szacunkowej ilości 10 000l. do Świetlicy Wiejskiej mieszczącej się w miejscowości Wiślina , ul. Sł Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry: - gęstość: w 15°C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20°C - max 0,835 kg/l) - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki max.0,1% - zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg - zawartość wody max. 200mg/kg 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania a zamawiający nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tym związanych. 1 l Urząd Gminy Pruszcz Gdański
Wojska Polskiego 30
83-000, Pruszcz Gdański
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1043