Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-01-2020 23:55:08 |
Składania : | 13-01-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I. Zamawiający.
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot Zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. w szacunkowej ilości 10 000l. do Świetlicy Wiejskiej mieszczącej się w miejscowości Wiślina , ul. Słoneczna 6
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry:
- gęstość: w 15°C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20°C - max 0,835 kg/l)
- wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
- zawartość siarki max.0,1%
- zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
- zawartość wody max. 200mg/kg
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw
w stosunku do zapotrzebowania w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania a zamawiający nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tym związanych.
4) Sposób realizacji dostaw :
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym , stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego .
- Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju. -Zgłoszenia zapotrzebowania na dostawy, w imieniu Zamawiającego, będzie dokonywał sołtys miejscowości Wiślina – Adam Wysocki lub pracownik Urzędu Gminy – Arkadiusz Kloskowski -Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
- Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
5) Zmiana ceny oleju możliwa jest jedynie wskutek niezależnych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom, tzn.:
- podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP,
- wzrostu cen paliw u krajowych producentów paliw płynnych.
6) Wykonawca jest obowiązany do stosowania ceny brutto za 1 litr paliwa obowiązującej w dniu tankowania.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu
Dokumenty wymagane od Wykonawców:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie dotyczące, jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 3
3. Zaakceptowane i podpisane istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4.
4. Kserokopia poświadczona z zgodność z oryginałem niezbędnych uprawnień do wykonywania przedmiotowego zadania tj. koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnym pismem ręcznym.
2. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Wszystkie strony oferty winny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy oraz ostemplowane pieczęcią firmową.
5. Do oferty należy załączyć dokumenty określone w punkcie III zapytania ofertowego oraz dokumenty wykazujące uprawnienia osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
V. Kryteria wyboru oferty:
cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy
zapoznać się z istotnymi warunkami umowy przedstawionymi w załączniku nr 4.
2) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu
zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie
wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open
Nexus.
Termin : złożenia oferty do 13.01.2020 roku, do godz. 08:00
Komunikaty