Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Tczewskiej i ul. Zimnej w Kwidzynie

Małgorzata Jercha
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-01-2020 10:38:00
Składania : 14-01-2020 11:00:00
Otwarcia : 14-01-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.     Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo- kosztorysowej „Przebudowa ulicy Tczewskiej i ulicy Zimnej w Kwidzynie”- zgodnie z Ustawą dnia 29 czerwca 2018 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474), zwaną dalej Ustawą ZRID.

Zakres opracowania dokumentacji projektowej dotyczy pasa drogowego ulicy Tczewskiej i ulicy Zimnej oraz przyległych terenów wymagających zmiany granic pasa drogowego w celu podwyższenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych istniejących dróg. Są to drogi gminne o klasie drogi dojazdowej KDD.

Obecnie pas drogowy jest różnej szerokości.

Teren opracowania objęty jest w całości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego pn.:

-      „Malborska – Północ I ” Uchwała nr XIV/110/2012 z dnia 26.01.2012 r. (dotyczy ul. Tczewskiej oraz ul. Zimnej  do wysokości ul. Północnej);

-      „Kwidzyn – Zachód” Uchwała Nr III/35/19 z dnia 28 lutego 2019 r. (dotyczy ul. Zimnej do jej końca  z ul. Północną włącznie).

 Powyższe uchwały można znaleźć na stronie internetowej, znajdującej się pod adresem: http://www.bip.kwidzyn.pl.

 

W projekcie należy uwzględnić budowę jezdni o szerokości  5,00 m oraz chodnik  po jednej stronie jezdni, parkingu na końcu ul. Tczewskiej (zgodnie z MPZP „Malborska – Północ I”), zjazdów do wszystkich posesji, o szerokości  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej tj. z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie warunków  technicznych jakim powinny odpowiadać  drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 124).

Wymagane będzie sporządzenie koncepcji zagospodarowania pasa drogowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego.

Projekt przebudowy ulicy Tczewskiej i ulicy Zimnej składać się będzie z dwóch dokumentacji:

-        projektu przebudowy ul. Tczewskiej (do skrzyżowania z ul. Zimną) oraz ul. Zimnej (do skrzyżowania  z  ul. Jesienną);

-        projektu niwelety drogi obejmujący zakres od skrzyżowania ul. Zimnej z ul. Jesienną do końca ul. Zimnej (do wysokości dz. nr 420/1 obręb 4).

 

Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania, tj. projekt drogowy, projekt sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, projekt odprowadzenia wód deszczowych, oświetlenia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci elektroenergetycznej oraz innych przyłączy, jeśli będą niezbędne. W projekcie należy przewidzieć trasy przebiegu sieci gazowej, telefonicznej i elektroenergetycznej.

 Dokumentacja może zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci. 

W ofercie należy wydzielić cenę za wykonanie dokumentacji w zakresie:

-        branży drogowej, oświetlenie, kolizje i przebiegu innych sieci

-        branża sanitarna (wod.- kan. i deszczowa).

 2.  Termin realizacji zamówienia: do określenia przez oferenta. (pożądany termin 6 miesięcy od podpisania umowy).

3. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.

4. Warunki płatności: Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Faktura końcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji technicznej wraz z prawomocną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i oświadczeniem o kompletności prac. Dopuszcza się możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej (do wysokości 50% wartości wynagrodzenia brutto) po złożeniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego 1 egzemplarza projektu budowlanego stanowiącego później załącznik do wniosku o wydanie decyzji ZRID. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunków technicznych,  pozwolenia na budowę, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę.

 5.  Inne istotne warunki zamówienia:

a) Zamówienie obejmuje wykonanie wymaganych opracowań zgodnie z Ustawą ZRID w ilości:

-        sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych branżowych – w formie papierowej (6 egz.) oraz w formie elektronicznej,

-        sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie  kolizji istniejących urządzeń z projektowanym obiektem  - w formie papierowej (6 egz.) oraz w formie elektronicznej, 

-        przedmiaru robót - w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej, 

-        szczegółowego kosztorysu inwestorskiego - w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,

-        specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formie elektronicznej,

-        informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (6 egz.) – dopuszcza się zawarcie informacji BIOZ w projekcie budowlanym,

-                   -        projekt budowlany i wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy bez danych osobowych – w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej,

-        uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń, map, analiz w zakresie niezbędnym  do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji.

b) Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:

-        Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186);

-        Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej tj. z dnia 13 września 2018 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935);

-        Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389).

c) Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.doc,. docx, xls, xlsx, .kst, .dwg, .dxf itp.).

d) Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo- funkcjonalne.

Projekt budowlany powinien zawierać:

a) stronę tytułową oraz spis zawartości projektu z podaniem numerów stron;

b) opis techniczny;

c) informację  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);

d) oświadczenie projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

e) załączniki:

-        uprawnienia budowlane autora/autorów projektu (projektantów i sprawdzających) oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

-        warunki techniczne do projektowania/przebudowy sieci (dotyczy obiektów infrastruktury technicznej podziemnej       i nadziemnej);

-        wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, postanowienia;

-        warunki techniczne do projektowania, wszystkie niezbędne uzgodnienia wymagane decyzjami oraz pozostałe uzgodnienia branżowe i opinie (w tym uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia na ZUD);

-        mapę ewidencyjną z numerami działek oraz z naniesioną trasą projektowanej sieci wyróżnioną kolorem (innym niż granice działek);

-        inne dokumenty (jeżeli zachodzi potrzeba).

f) część rysunkową - zbiorczy projekt zagospodarowania terenu PZT w skali 1:500;

g) projekt zagospodarowania terenu oddzielnie dla poszczególnych branż w skali 1:500.

 Projekt wykonawczy powinien zawierać:

a) stronę tytułową oraz spis zawartości projektu z podaniem numerów stron;

b) opis techniczny;

c) zbiorcze zestawienie podstawowych materiałów;

d) część rysunkową:

-        zbiorczy projekt zagospodarowania terenu PZT w skali 1:500;

-        projekt zagospodarowania terenu oddzielnie dla poszczególnych branż w skali 1:500;

-        profile podłużne z opisem rzędnych terenu (istniejących/projektowanych) pozwalających na określenie głębokości posadowienia, wykopu i/lub wielkości przykrycia, oraz określający długość projektowanego obiektu narastająco z metrażem, odległość pomiędzy poszczególnymi punktami charakterystycznymi i/lub załamania trasy, rodzaj nawierzchni (pokrycia terenu) wraz z jego długością występowania, lokalizację istniejących i projektowanych urządzeń innych branż, materiał oraz średnicę projektowanego obiektu budowlanego. Profile należy sporządzić w skali dostosowanej do długości i głębokości posadowienia zapewniającej czytelność rysunku;

-        rysunki i schematy przedstawiające szczegółowe rozwiązania techniczne.

 Część rysunkowa projektu powinna być zaopatrzona w niezbędne oznaczenia graficzne
i wyjaśnienia opisowe umożliwiające jednoznaczne odczytanie projektu.

Część rysunkowa projektu przebudowy, rozbudowy lub nadbudowy obiektu budowlanego powinna wyróżniać graficznie stan istniejący.

 Wszystkie strony projektu, łącznie ze stroną tytułową, powinny być ponumerowane oraz złączone w sposób uniemożliwiający jego dekompletację.

 

Dopuszcza się opracowanie projektu budowlanego (zwanym budowlano – wykonawczym), którego zakres i treść powinna poziomem szczegółowości umożliwiać jednoznaczną ocenę zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, aby mógł również służyć jako materiał wyjściowy do oferty i realizacji robót budowlanych.

 

Przed złożeniem projektu budowlanego na pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót budowlanych należy złożyć go najpierw do Zamawiającego w ilości 1 egz. w celu sprawdzenia.

 6.  Kryterium oceny ofert :   cena -  90%,  termin wykonania  - 10% 

 7.  Sposób przygotowania oferty:

a)          ofertę należy sporządzić w języku polskim

b)          oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy

c)          w przypadku przesłania oferty w formie listowej, na kopercie należy umieścić napis:„ Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej pn. Przebudowa ulicy Tczewskiej i ulicy Zimnej w Kwidzynie ”.

 8.  Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub pocztą) w zaklejonej kopercie  w terminie do dnia 14.01.2020 r. do godz. 11°°.

Załącznik nr 1 - odpowiedzi na zadane pytania

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Arkusz 1.jpg jpg 1929.42 2020-01-07 10:43:20 Postępowanie
Arkusz 2.jpg jpg 1016.15 2020-01-07 10:43:20 Postępowanie
Arkusz 3.jpg jpg 1075.18 2020-01-07 10:43:20 Postępowanie
Arkusz 4.jpg jpg 974.31 2020-01-07 10:43:20 Postępowanie
Arkusz 5.jpg jpg 1365.54 2020-01-07 10:43:20 Postępowanie
uwagi gestorów sieci.pdf pdf 1427.92 2020-01-07 10:43:34 Postępowanie
odpowiedzi na zapytanie.doc doc 28.5 2020-01-08 14:29:58 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 787